Lifeform Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Da jeg har har installert engelsk versjon av Office XP, kom det ikke med norsk stavekontroll. Noen som vet hvor jeg får tak i denne? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Du kan kjøpe Proofing Tools hos f.eks. Komplett. Koster vel 7-800 kroner eller noe slikt. Hvis du hadde kjøpt Norsk Office, så hadde du fått med engelsk stavekontroll. Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 14. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2002 Ok... Skal undersøke. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Heisann. Hadde samme problemet jeg(vi), Fekk utlevert OfficeXp av skolen (lovilig!), men dette var også engelsk versjon. Denne filen løser problemet ditt. Det er IKKE virus (men scan det med virusscanner uansett) --SENSURERT AV MODERATOR-- Den fungerte for ihvertfall :smile: (og tro meg, jeg trenger det! Skriver så slurvete til tider....:wink:) _________________ P3 866Mhz Asus CUSL2-C HK 512Mb SDRAM 40Gb hdd Asus TNT2 32Mb m/tv-out 17" HYUNDAI skjerm WindowsXP Pro/Windows98/RedHat7.3 [ Denne Melding var redigert av: kilogram på 2002-06-14 21:48 ] Lenke til kommentar
BBC Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Legg merke til at filen du linker til smetho, strider imot Microsoft sine lisensrettigheter og betraktes som warez. Lenke til kommentar
Abdullah Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Hørt om WinMX eller Morpheus? Min OfficeXP Pro med FrontPage 5.0 kostet ingenting....... norsk var den også i desse tider er software verdt null kroner og hardware det som teller spør du meg. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Strider den mot MS sine rettningslinjer? Det er en ordliste for god sake. Jaja....er det ikke lovlig håper jeg på en advarsel fra en moderator. Da skal jeg heller fjerne linken. Men syns uansett det er teit....Skal han kjøpe nytt OfficeXP fordi han mangler en ordliste? Jaja, kanskje det er det de regner med Lenke til kommentar
BBC Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Det ble steng her iallefall. Og ja, selvsagt er det "tåpelig" at man må kjøpe ekstra stavkontroll, men så er stavekontrollen noe av det dyreste som finnes av enkelt-komponenter i Office (eller andre tekstbehandlingsprogrammer). Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Tråden er stengt, brudd på retningslinjene, punkt 4. Dette tyder ikkje at eg støttar MS sin lisenspolitikk. :razz: mvh., Vegard, moderator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg