Eirik-h Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Jeg ville brukt alt på batterier Tenk så deilig å kunne bade i batterier ! Det må være det mest spesielle ønsket jeg noengang har hørt...... Lenke til kommentar
toth Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Eller et tegnebrett til PC, må være herlig når en skal jobbe med Photoshop. Finnes dette?! Hvor, og hvor mye? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Eller et tegnebrett til PC, må være herlig når en skal jobbe med Photoshop. Finnes dette?! Hvor, og hvor mye? Her er det mange Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Jeg ville kjøpt en samsung sgh-D500 Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Jeg ville brukt alt på batterier Tenk så deilig å kunne bade i batterier ! Og tenk å få strøm i seg Ville (kanskje) kjøpt meg Qtek s100 + litt penger selv eller noen klokkedubeditter. Har lyst på den TV-greia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå