Jar-jar Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Etter å ha lest det meste om liebermann. Så trur jeg dette er et meget bra forsøk på svindel. 1. Mye av det som er skrevet er for godt til å tro. 2. Bilder av kabinetter ser ut til å være tatt fra andre produsenter. Lian-li, Asetek og Clevo. 3. Det er satt inn bilder av lcd paneler som er lett å fine på nettet. 4. Har prøvd å registrere meg som kunde det går ikke. 5. Det er ikke mulig å finne priser på produktene. Legger med en link til et bilde av et lcd panel som jeg fant på nettet. Det er det samme som er i front av kabinettet, som ligner på Astek vapochill ex. Legger med et bilde også. http://lcdgallery.net/?f=view Endret 23. januar 2005 av Jar-jar Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Men tror du man får kjøpt denne typen skjerm noe sted da... og ville det vert noe å spille på?? pris osv?? (egentli så tviler jeg på at man får kjøpt det men men ) Endret 23. januar 2005 av AltuZ Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 ' date='21/01/2005 : 21:00'] Har et sånt kabiss jeg... seriøst - Neida, synes det er j***** rått da gitt! Det er ikke gitt ut enda.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 BAH, det hele er nok bare tull Veldig synd, for jeg ville ha det kabinettet som er på førstesiden :/ Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 BAH, det hele er nok bare tull Veldig synd, for jeg ville ha det kabinettet som er på førstesiden :/ tror det jeg og.... To bad.. likte virkelig det kabisset... Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Dårlig gjort Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Men tror du man får kjøpt denne typen skjerm noe sted da... og ville det vert noe å spille på?? pris osv?? (egentli så tviler jeg på at man får kjøpt det men men ) Dobbelskjerm og Trippelskjerm Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Men tror du man får kjøpt denne typen skjerm noe sted da... og ville det vert noe å spille på?? pris osv?? (egentli så tviler jeg på at man får kjøpt det men men ) Dobbelskjerm og Trippelskjerm fett.. men prisen var noe drøy.. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Er vel billigere å lage et dobbel-trippel oppsett selv? Lenke til kommentar
M_Mickey Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Denne har en 7" touchscreen. skulle likt å ha den på stua! http://www.htpcnews.com/images/gallery_cas...rath/inrack.jpg Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Den med 3 skjermer er helt klart den man sikler mest over, se på de skjermene? Men tror ikke CPU'en er den aller kraftigste nå idag, men skjermene, herregud så lekkert. Endret 27. januar 2005 av MacManus Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Den med 3 skjermer er helt klart den man sikler mest over, se på de skjermene? Sverger, hjertet mitt hoppet over et slag da jeg sa prisen! Det er godt mulig det er verdt det, men geez! Lenke til kommentar
Kisp Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 var på http://www.go-l.com å tittet litt jeg, seriøst jeg fikk lyst på 5 skjermer på rad! kjører nå 2 skjermer ved siden av hverandre.. følte meg jo liten med det samma jeg så hva de kunne tillby Hvorfor stoppe på 5? Hva med 10x40"?? ;-) -Kisp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå