guge Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Ta en titt på dette! Noe av det lekreste jeg har sett. God fredag! (Bildet er lånt fra ww.go-l.com.) Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Det der var vakkert.. Men hvor er det de har skjult de optiske drevene, mon tro? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Ååå... *sikle, sikle* du kan jo lage noe lignende selv med en liten lcd skjerm i front.. eller? Endret 21. januar 2005 av Omy Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Ååå... *sikle, sikle* du kan jo lage noe lignende selv med en liten lcd skjerm i front.. eller? Joda, men kan jo det.. Men jeg tviler sterkt på at jeg noen gang vil komme i nærheten av et så pent produkt Lenke til kommentar
guge Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Ååå... *sikle, sikle* du kan jo lage noe lignende selv med en liten lcd skjerm i front.. eller? Har ofte tenkt på det, men det er vanskelig å finne fine småskjermer med ca. VGA-oppløsning ca. 5 1/4 " brede. Carputer har noen som er 7", det blir litt for mye. Hovedkortet mitt har en innebygget RAGE (som jeg ikke bruker), så jeg trenger bare selve skjermen. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) hehe.... hjva med sånne små 4" ? du kan jo altids modde den inn i siden av kabinettet Endret 21. januar 2005 av Omy Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Hvor får du tak i ett sånt ett??? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Hvor får du tak i ett sånt ett??? tror vel ikke han har det, men Guge: har det noe navn? Endret 21. januar 2005 av Omy Lenke til kommentar
guge Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Hvor får du tak i ett sånt ett??? tror vel ikke han har det, men Guge: har det noe navn? Jeg fant det på www.go-l.com som ser ut til å være en slags relansering av Liebermann, en konkurrent av Alienware. Jeg tror de gikk konkurs for en stund siden, men skal starte opp igjen. Ta en titt på site'n, de har noen ville produktbilder. Sorry, vet ikke noe mer. Noen som vet hvor man kan få tak i 4-5 tommers VGA-skjermer? Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 god damn holy smack det er det vakreste jeg har sett Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Hadde vært utrolig stilig med drevene bak LCD skjermen Lenke til kommentar
bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Hva skal man med LCD på kabbisen? Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Hva skal man med LCD på kabbisen? Temperaturer, viftehastigheter, touch-screen. Mulighetene er endeløse Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Hva skal man med LCD på kabbisen? Temperaturer, viftehastigheter, touch-screen. Mulighetene er endeløse Jeg vil ha touch-screen med for winamp med milkdrop Sett at man spiller og vil skifte musikk elns, så er det veldig praktisk.. Og utrolig fet gadget-kabinett ihvertfall. En skikkelig "må ha" ting Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Hvis jeg ikke tar helt feil er den produsenten der avslør som en gedigen hoax for lenge siden... Men joa, pen var'n! Lenke til kommentar
embark Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Tråder som heter "Drittøft kabinett!" og lignende, pleier som oftest å være fjortiskabinetter med blinkende neon og annen dritt, men dette kabinettet var faktisk veldig stilig! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Hvis jeg ikke tar helt feil er den produsenten der avslør som en gedigen hoax for lenge siden... Men joa, pen var'n! Hva mener du med at produsenten var en stor "hoax"? ------------------- Anyway, noen nevnte at denne produsenten var noe som lignet på alienware for en stund siden. Det betyr vell at hvis disse blir satt i produksjon så vil de aldri bli tilgjengelige for oss vanlige mennesker som ikke ønsker å få med en veldyg syk og overpriset pc i samme sleng. .. Slik som det er med alienware-kabinettene i dag (jada, jeg vet det finnes design-ripps der ute) Lenke til kommentar
[makeway] Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Har et sånt kabiss jeg... seriøst - Neida, synes det er j***** rått da gitt! Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Tror jeg ville ventet på en utgave uten jesusfisk på høykant i fronten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå