Arve28 Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Brodern skal koble seg opp på ADSL. Han skal ha modemet til stasjonær PC og koble på en router så han kan bruke den bærbare i hele leiligheten. Er Telenor sine modem og routere greie? Ikke noe hindring i dem med tanke på nedlasting osv. Tenkte på en 1024/256 linje. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 jeg har modem -> SMC router -> min&mutter sin pc Lenke til kommentar
jagr Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Har router fra telenor, og har faktisk et problem med den. Den driver og kobler seg ut noen ganger. Så jeg må opp å restarte. utenom det lille problemet så funker dem fint Lenke til kommentar
J0lle Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Har router fra telenor, og har faktisk et problem med den. Den driver og kobler seg ut noen ganger. Så jeg må opp å restarte. utenom det lille problemet så funker dem fint Jeg har telenor sin modemrouter.. Thomson Speedtouch 510i Ikke noe problemer med den Enkel å sette opp og funker helt ok.. har forøvrig 2048/256 linja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå