Retroboy Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Har akkurat fått meg Samsung Z107 og det er en ting jeg lurer litt på Hvordan sorterer jeg kontaktene mine på fornavn og ikke på etternavn. Synket kontaktene mine med outlook og her er alle satt opp med Fornavn Etternavn. Når jeg ser i kontaktlisten på telefonen så kommer etternavnene først, men når jeg går inn å ser på detaljene så er fornavnet først. Noen som kan hjelpe meg!?? Retro.... Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Hehe, har akkurat samme "problem" med min mitsubishi... Er faktisk ikke sikker på at det er mulig å forandre på det på min. Grunnen til at jeg tror det er at den er beregnet for det asiatiske markedet, og der er det jo uansett vanlig å omtale folk med etternavn først... Åssen synes du telefonen er ellers da? Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Telefonen er veldig bra, dette er den første Samsung telefonen jeg har hatt og jeg må si jeg er imponert. Helt suverent å holde video samtale, og så er det jo ganske raskt på wap og nedlasting. Men jeg iriterer meg litt over det med telefonboken, hvis jeg bytter om for og etternavn så går det bra men da legger jeg som sagt for og etternavn på "feil" sted!! Retro... Lenke til kommentar
Diversify Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Akkurat sånn er det på min D500 også. Litt irriterende, men jeg kommer bare til å skrive hele navnet i "etternavn" feltet. Da ser det riktig ut og søkingen fungerer jo. Deacon^CF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå