Fjellsboe Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Hoy.. En kompis av meg har kjøpt seg et wireless desktop mus og tastatur. Det funker glimrende i WinXP (word, excel, internett etc.) ,men så fort en prøver seg på spill (herunder Spiderman:The Movie, Jedi Knight 2 og Medal Of Honour) Så "henger" tastaturet. Altså det har en utrolig treg responstid på knappene (5-10 sekunder) Jeg har selv ingen erfaring med trådløse tastatur/mus og håper derfor noen kan ha en løsning på problemet. Maskinen er en XP 1800+ med ATI All-In-Wonder 8500DV. [ Denne Melding var redigert av: fjellsboe på 2002-06-14 18:33 ] Lenke til kommentar
OeO Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Jeg har det billigste logitech trådløse tastatur. Hadde en del problemer i starten, men etter at jeg avinstallerte allt i forhold til tastaturet fungerte det glimmrende. Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Har selv MS Wireless Keybord, også med spill problemer. I GTA III har tastaturet problemer å oppdatere seg etter hva jeg trykker. Denne ender med at personen/bilen fortsetter å gå/kjøre i en retning. Omtrent "hengt seg" i en retning. For å bli kvitt det igjen går man løs på det meste av taster på tastaturet og så fungerer det snart igjen. Har også opplevd dette i nyeste Duke Nukem, men det der måtte jeg gå ut av spillet og inn igjen før det ga seg! Utrolig irriterende. Har også opplevd andre problemer med dette tastaturet. I dag vil det ikke fungere hvis det senderen ikke står rett ovenfor tastaturet! Litt på siden og det fungerer overhodet ikke!! Prøvd å bytte batterier...hjalp ikke!! Lenke til kommentar
Fjellsboe Skrevet 16. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2002 Jeg hadde nøyaktig samme problem og prøvde følgende: Avinstallerte både Intellitype og Intellipoint programvaren som kom med tastatur og mus. Da blir det mye bedre. Hender fortsatt at det blir interferens som leder til at knapper "henger seg" , men dette er vel kanskje den ulempen trådløse ting fører med seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå