Gå til innhold

Netshop uslålig kundeservice!

Anbefalte innlegg

Jeg fikk nettopp min pc fra Netshop. Jeg fikk endret min ordre kl 20.30 om det bare var flaks eller ei vet jeg ikke, men bra var det! Aldri opplevd det før

Senere fikk jeg også endret mitt skjermkort uten noen som helst prob. møtte bare hygglige personer i tlf, to dager etter min ordre det ble sendt fra Netshop sitter jeg og skriver fra denne maskinen.

Og det eneste jeg trengte og gjøre var og koble opp makinen, så fungerte den 100 prosent.

Så en klar 6er til Netshop, dei mister ikke meg som kunde med det første.

Netshop anbefalest til det høyeste! :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
sikkert grei butikk da. men dersom du søker jobb der så kan du risikere at de legger ut navnene på de som ikke fikk jobben her på forumet, noe som kanskje verker litt rart.

Å herregud, nå er du ikke et eneste hakk bedre.

Hva har jobbsøknader med dette å gjøre?

Lenke til kommentar
og jeg skal søke jobb i det kommunale parkvesen da, men, det hadde etter det jeg ser utrolig lite med saken å gjøre.

Er det ingen som vet om Netshop svarer på hendvendelser anngående salg i helgene ?

Netshop svarer på mail stort sett hele døgnet.

Har fått svar fra salg og retur i helger.

Lenke til kommentar
Jeg fikk nettopp min pc fra Netshop. Jeg fikk endret min ordre kl 20.30 om det bare var flaks eller ei vet jeg ikke, men bra var det! Aldri opplevd det før

Senere fikk jeg også endret mitt skjermkort uten noen som helst prob. møtte bare hygglige personer i tlf, to dager etter min ordre det ble sendt fra Netshop sitter jeg og skriver fra denne maskinen.

Og det eneste jeg trengte og gjøre var og koble opp makinen, så fungerte den 100 prosent.

Så en klar 6er til Netshop, dei mister ikke meg som kunde med det første.

Netshop anbefalest til det høyeste! :yes:

Du har vel ikke tilfeldigvis blitt bedt om å skrive dette i all hast for å få bort de "onde beskyldningene" som Netshop har fått i en tidligere post her?...

Lenke til kommentar
Du har vel ikke tilfeldigvis blitt bedt om å skrive dette i all hast for å få bort de "onde beskyldningene" som Netshop har fått i en tidligere post her?...

Det er det teiteste jeg har hørt. Du beskylder fyren for å ha fått beskjed av Netshop om å skrive noe positivt? Nei, rull inn.

Lenke til kommentar

Det er det teiteste jeg har hørt. Du beskylder fyren for å ha fått beskjed av Netshop om å skrive noe positivt? Nei, rull inn.

Fyren må lære seg klokka òg :tease:

Edit: tivolieselet, før du kommer hit for å vise hvor lite du følger med, hva med å sjekke at den jobbsøkeren faktisk legger ut sitt eget navn? Med andre ord, Netshop gjorde ikke noe galt. (På det punktet)

Endret av kim
Lenke til kommentar

Nei nei, da missforstår du, beskylder ingen :)

Synes bare det var litt komisk at det kom en slik post rett etter at en skjelte ut den samme nettbutikken :p

Lenke til kommentar

Klokka kan du tydeligvis IKKE. Bare sjekk når de forskjellige trådene ble startet. Første innlegget i denne tråden kom klokka 02:35 den 21.01.2005. Den første posten i "drittslengetråden" kom klokka 20:55 den 22.01.2005.... altså over halvannet døgn senere.

Med enkel logikk finner vi ut at disse to trådene ikke har noe med hverandre å gjøre.

Kanskje vurdere å gjøre litt grundigere research før du poster oppgulp og galle, Sherlock ?

EDIT : så at noen har kommentert dette før meg.

Endret av ufo
Lenke til kommentar

Da kan jeg ikke gjøre annet enn å beklage den posten, kanskje jeg burde sjekket opp litt bedre ;)

Satt bare å humret så innmari når jeg kom over disse to :D ("drittslengetråden" var nemlig først på førstesiden (ja, jeg vet at der kommer bare de som har fått sist replies))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...