toriamos Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Klokka på pc`en oppfører seg snodig. Den stiller om på timene som den selv vil, minuttene er korrekte. Hva kan dette være? Hadde ikke brydd meg, men det er litt slitsomt da jeg trenger å synkronisere kalender på mobil med kalender i Outlook. Lenke til kommentar
b21a Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Kan være batteriet på hovedkortet, hadde samme problem med min forrige PC. Byttet batteriet og problemet mitt forsvant. Lenke til kommentar
toriamos Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 allright - det kan det kanskje være. Om jeg slår av pc`en og slår den på da bør klokka bli feilstilt igjen antagelig? Vi får prøve da. Lenke til kommentar
toriamos Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Nei, den går rett som bare det etter reboot. Kan kanskje være batteriet som fusker av og til likevel kanskje - men reart at den bare er timene som omstiller seg, minuttene på klokken er korrekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå