b-real Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Hvordan skal man vaske en skjerm? Altså ikke hele skjermen... [ endret av B|Real den 2002-06-14 15:54 ] Lenke til kommentar
letmein Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Ajax vindu-vaske-sak og no dasspapir fungerer utmerket for min del. Når det gjelder resten av monitoren så tror jeg 3M har no sånn platic rens ting, en sånn engangs-klut som man kan skure med. Testa en slik på noen kabinett fronter på skolen og de funka skam bra. Lenke til kommentar
dnort Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Sleng den i oppvaskmaskinen. :razz: Nei da, jeg bruker Jif Glass & Vinduskluter, fungerer utmerket det. BTW: sjekk denne tråden. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Jeg bruker enten 3M Screen Cleaner som jeg har bøffa fra jobben, eller bare sånn vanlig Ajax spruteflaske. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Bruker enten sånn skjermvaskeservietter man får på tybring gjedde i beholdere, eller billige brillepuss-servietter. AtW Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Da jeg hadde CRT skjerm, brukte jeg "Vidamic Vidaclean Set" Kommer i en grå og sort eske med 10 tørr og 10 våtservietter. Fungerer utmerket Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Quote: Den 2002-06-14 16:22, Kjetil Lura skrev:salo er bestKjetil Ja, han er ganske god bak rattet, men Hakkinen er bedre. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 OBS: Bruk av Zalo, Jif o.l på skjermer med refleksjonsdempende belegg kan skade og potensielt ødelegge dette belegget. Dette til orientering. :wink: Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Vask skjermen så lite som mulig er mitt tips. Blås evt støv av den en gang i blant. Dette forutsetter selvfølgelig at du klarer og holde den helt ren :wink: 1. Ikke ta på skjermen. Bruk heller tastaturet for og forandre på det som er der. 2. Ikke eksponer skjermen for saft, brus, øl og vin. Spytt, sæd eller andre kroppsvesker er heller ikke tilrådelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå