Gå til innhold

In Game Reset med Xbox 1.6

Greni

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har nylig kjøpt og moddet en xbox crystal 1.6 med Duox2 chip, men jeg får ikke IGR til å fungere. Jeg har satt IGR på under settings i Evox dashboardet, og jeg har prøvd både L+R+Back+Start, og L+R+Start+Svart, men ingen av de funker.

Og det er temmelig irriterende som dere skjønner, å gå fram til boksen hver gang jeg vil spille ett annet spill eller gå over til xbmc.

Noen som har noen triks på lur?

Takker for svar!

Hilsen Erik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann.

Grunnen til at du ikke for rebootet xboxen,mens du spiller, er at chippen ikke er loddet helt fast til hovedkortet. Dette er bevisst gjort, for at du som spiller kan spille Xbox live uten problemer, siden MS da ikke vil oppdage at hovedkortet er påmontert en chip. Dersom du vil ha funksjonen som tillater reboot, må du altså lodde fast de resterende pinnene helt fast i hovedkortet. Du vil da kunne reboote normalt, men minste muligheten til sikker Xbox live spilling.

Lenke til kommentar
Heisann.

Grunnen til at du ikke for rebootet xboxen,mens du spiller, er at chippen ikke er loddet helt fast til hovedkortet. Dette er bevisst gjort, for at du som spiller kan spille Xbox live uten problemer, siden MS da ikke vil oppdage at hovedkortet er påmontert en chip. Dersom du vil ha funksjonen som tillater reboot, må du altså lodde fast de resterende pinnene helt fast i hovedkortet. Du vil da kunne reboote normalt, men minste muligheten til sikker Xbox live spilling.

Ditta va det låkeste e har hørt på LENGE!!

Hadde gravd me ned hadde e sagt noe sånt! :blush:

Problemet ditt er vel at du har Ewox bios på chippen din! Disse biosene støtter ikke IGR!

Jeg bruker Executer bios, den støtter IGR!

Flash chippen din og alt skulle være i boks :thumbup:

(lest på www.xbox-scene.com , der står alt som er verdt å vite! :yes: )

Lenke til kommentar
Problemet ditt er vel at du har Ewox bios på chippen din! Disse biosene støtter ikke IGR!

Jeg bruker Executer bios, den støtter IGR!

Evox støtter det, men de har ikke lagt det inn som standard.

Ettersom OP har en v1.6 finnnes det ingen Xecuterbios som fungerer.

Lenke til kommentar
Ikke bruk IGR i Evox dash, men la biosen tas seg av det.

Xecuterbiosene har dette som standard, mens Evoxbiosene må editeres med http://home.alltel.net/nghtshd/evtool.html

Og Hetty, hva skal man si. Det var en original forklaring jeg aldri har hørt om.

Riktig det! Sett "No" på alt du ser når det gjelder IGR i Evox.ini. M8 BIOS støtter dette. Åpne M8 BIOS i Evtool, og sett "In Game Reset" til "Quick". Flash igjen. Da får du IGR til menyen. Hvis du er usikker, PM meg, og jeg skal maile deg en M8+ (metoo M8+ Eject Fix) med Live Block og Quick IGR som du kan flashe i Evox.

MVH

TommyL

Endret av TommyL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...