Fat_ASS Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 et bra og veldig enkelt ftp program??? Gjærne gratis...=) Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Command prompt i Windows. Gratis og i aller høyeste grad enkelt. Ellers, siden du ikke gidder å bruke en søkemotor: Google søk på free ftp application Vet ikke om du har hørt om NoNags.com, det er en website med gratis program av ymse slag. Endret 21. januar 2005 av Sundiver Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 vel nå er ikke det for at jeg er lat å ikke gidder å søke selv! ville helst ha et program som noen hadde prøvd å kunne anbefale! Bruker erfaringer er fint å ha når man skal skaffe seg et nytt program.,... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 SmartFTP fungerer utmerket. http://www.smartftp.com/ Lenke til kommentar
homarus Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg bruker Leech FTP. Enkelt brukergrensesnitt, lite og gratis. Har bare brukt dette programmet så jeg kan ikke sammenligne med andre ftp-programmer. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg foretrekker Flash FXP, men det er i utgangspunktet ikke gratis etter trial-periodern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå