mberntsen Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg kjøpte en brukt maskin for en tid tilbake. Og har nå bestemt for å oppgradere denne litt. Det klarer jeg selv MEN. Han jeg kjøpte maskin av har satt den sammen selv, og det syns i strømfordelingen i kabinettet. Da dette er helt på bærtur! Det står 2 vifter bak i maskin, noen neonlys og viftekontrollere. Og alt dette er koplet sammen i et vannvittig rot. Nesten fristet å ta bilde av dette. Skikkelig humor. Jeg skal omorganisere dette. Hvordan gjør jeg det? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 1. Koble fra alt av ledninger og begynn å planlegge! 2. Legg opp langs liste o.l. 3. Bruk strips/kabelstrømpe/elektrikkerteip for å samlet kablene. 4. Skaff runde IDE/floppy kabler 5. Bruk gjerne kabelforlengere for å få lagt det strategisk best 6. Slike er fine å bruke 7. Mange kabinett har separate HKplater slik at en kan legge kablene fra PSU bak den for så å ta de frem igjen ved HDD/CDrommer mm. 8. Ta alle ledningene du ikke bruker fra PSU å bunt dem sammen med strips og legg dem på toppen av PSUen. Det er egentlig bare fantasien som stopper deg her! Lykke til og ikke glem å ta bilde før og etter Lenke til kommentar
mberntsen Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) trur jeg var litt uklar. disse kontektene/skjøtekontaktene som deler vidre ut strømmen, dem er det i bøtt og spann med. Jeg skal få vist deg et bilde. Dem er lys beige farge og har inn gul - sort - sort - rød. Om du er med. Disse vil jeg få kuttet mye ned. Men problemet er at alt er koplet inn i hverandre. Og jeg vet ikke hvordan jeg kopler dette om, og hvordan dette fungere. Endret 21. januar 2005 av mberntsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå