bjorn.e Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Heisann, denna gutten er på jakt etter en ultraportabel maskin som passer lommeboka bedre enn doom3 og halflife2 - og har snubla over overnevnte maskin fra Zepto; Sakset fra zepto.no: Ny notebook fra Zepto på kun 1.08kg, produsert i Magnesium for høy kvalitet og lav vekt. Bygget på Centrino teknologien med den nye Pentium M Ultra low voltage processor og indbygget 54Mbit trådløst nettverk. 40GB 4200rpm Harddisk 1,8". Til brukeren som krever mobilitet, kvalitet og design ut over det vanlige. (Std, konfigurasjon er 1GHz Pentium M-ulv + 512RAM) Denne maskina har på papiret alt eg trenger og de har tydeligvis "idiot forsikring" som virker lovende; dekker i følge nettsiden: Funksjonsfeil og slitasje skader Selvforskyldt skade Miste maskin i bakken Søl av væske over maskinen Lynnedslag, overspenning Så i følge informasjonen får eg en maskin på 1.19kg, grei ytelse til mitt bruk, ekstra batteri som vistnok skal gi 10 timer drift og to års idiot forsikring til 14500 Dette virker jo nesten for godt til å være sant, så eg lurer litt på om noen har litt erfaring med denne maskinen og kan fortelle meg hva som er galt med den =) Er spesielt interesert i innsynsvinkel/lysstyrke på skjerm og komfor på tastatur, og om det evt er en vifte som av og til surrer og går, kundeservice hos zepto osv osv mvh, Bjørn Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Test på dinside.no Vel, PCn har ikke blitt "sluppet" enda, så det er nok ingen vanlige folk som kan svare deg enda, men testen over bør hjelpe deg godt på vei. Såvidt jeg har forstått slippes denne januar/februar. Denne står på innskjøpslisten min til høsten iallefall! Da har sikkert prisen sunket en lapp eller to Endret 21. januar 2005 av Vaffelkake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå