enkasasa Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 heisann.. jeg har en litt sliten strømforsyning og trenger edrfor en nye en, siden min gamle har begynt å bråke en del innimellom. jeg lurer derfor på hva slags strømforsyning som jeg bude kjøpe. må være minst 350 w. og ikke være veldig støyende.. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 heisann.. jeg har en litt sliten strømforsyning og trenger edrfor en nye en, siden min gamle har begynt å bråke en del innimellom. jeg lurer derfor på hva slags strømforsyning som jeg bude kjøpe. må være minst 350 w. og ikke være veldig støyende.. Kjøp en uten vifte... (f.eks på psdata.no) Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 å kjøpe vifteløs strømforsyning er vel egentlig ingen lur ide (ikke bare er de dyre, men de blir også utrolig varme + du mister ganske mye luftgjennomstrømning i selve kabinettet også) MIST'en Newbee linker til regner jeg med er en helt ok strømforsyning, men kanskje litt vel dyr? (895kr) + ventes ikke inn før 04.02 Hadde ihvertfall også vurdert å kjøpe vifteløs strømforsyning er vel egentlig ingen lur ide (ikke bare er de dyre, men de blir også utrolig varme + du mister ganske mye luftgjennomstrømning i selve kabinettet også) MIST'en Newbee linker til regner jeg med er en helt ok strømforsyning, men kanskje litt vel dyr? (895kr) + ventes ikke inn før 04.02 Hadde ihvertfall også vurdert -> denne <- Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 hva skal den drive? skal du klokke? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 NorthQ4001 jeg har denne strømforsyningen selv og den er veldig stillegående, dog jeg kan ikke anbefale den hvis du har et kraftig skjermkort som trekker masse strøm på 12v (6800 ultra / gt) og du skal overklokke i tillegg. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Fortron-Source 350W Special Edition NorthQ 4001 Silent ...er 2 strømforsyninger det er verdt å ta en titt på. Ellers er alle jeg har sett med 12 cm vifte bra PSU'er. M.a.o. se etter 12 cm vifte og 350 W og oppover så er du i mål. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 kjøp en Bzerk 500w, den er rå, 30A på 12V:) Lenke til kommentar
enkasasa Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 har ett msi fx5700 kort, tror ikke det tar så veldig mye strøm. har ikke noen "konge data" og gidder defor ikke legge så mye som 1000 kr i en strømforsyning. men takk for alle tipsene til nå. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg har brukt denne i noen måneder og er fornøyd til nå. Lenke til kommentar
enkasasa Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg har brukt denne i noen måneder og er fornøyd til nå. men hvor mange watt er den på? skjønner ikke helt det der systemet som sto under.. må ha minst 350 w Lenke til kommentar
PreZiDenT Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg har brukt denne i noen måneder og er fornøyd til nå. Den er jo prikk lik Bzerken min. De må ha skrevet feil. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Den skal være på 500W. Lenke til kommentar
enkasasa Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg har brukt denne i noen måneder og er fornøyd til nå. Den er jo prikk lik Bzerken min. De må ha skrevet feil. hva koster berzerk da? er det sånn at jeg likesågodt kan kjøpe en psu til 300-400 kr, som ikke har noe spesielt "design" som å kjøpe en til 700 kr med kult design? Lenke til kommentar
enkasasa Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg har brukt denne i noen måneder og er fornøyd til nå. men hvor mange watt er den på? skjønner ikke helt det der systemet som sto under.. må ha minst 350 w hmm. ble egentlig litt fasinert av den psu`n.. kanskje jeg kjøper den.. noen som synes det ikke er noe godt kjøp? Lenke til kommentar
PreZiDenT Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Jeg har brukt denne i noen måneder og er fornøyd til nå. men hvor mange watt er den på? skjønner ikke helt det der systemet som sto under.. må ha minst 350 w hmm. ble egentlig litt fasinert av den psu`n.. kanskje jeg kjøper den.. noen som synes det ikke er noe godt kjøp? Pris til å gå bzerk av. Dyrt nok, men om du lengter tilbake til 80-tallet får du deg en positiv overraskelse. Her er det neon for alle penga. Jeg er har forøvrig denne strømforsyninga. Den funker godt den. edit: Porto kommer i tillegg, samt at posten.no skal ha sitt. Jeg punga ut 785,- for den. Endret 21. januar 2005 av PreZiDenT Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) 595 kroner er da ikke så veldig ille for denne type strømforsyning (Bzerk). Lurer på om du kanskje kunnet poste noen verdier på de forskjellige railene dine under for eksempel prime95. Kanskje en test for hw.no eller overklokking.no? Endret 21. januar 2005 av Malvado Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 595 kroner er da ikke så veldig ille for denne type strømforsyning (Bzerk).Lurer på om du kanskje kunnet poste noen verdier på de forskjellige railene dine under for eksempel prime95. Kanskje en test for hw.no eller overklokking.no? Overklokking.no har testa en Apire med 500~ watt (plexi variant). Har selv en Aspire på 520w og er fornøyd med den. Det som er greia med en PSu som er på hele 520watt med viftestyring, er at jeg kan skru viftene helt ned på minimum fordi psu`en blir ikke noe varm når jeg bruker i underkant av halvparten av hva den kan levere. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Er Aspire og Bzerk samme PSU med forskjellig navn? De ser helt like ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå