LtdEdFred Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 "start bruker cookies for å autentisere deg som bruker, vennligst aktiviser denne funksjonen i nettleseren din og trykk reload. ". Dette er mld'en jeg får når je gprøver å logge inn hos Start. Hva må jeg gjøre. Funke rhverken i Opera eller IE. Har satt "Personvern" innstillingene i "ALternativer For Internett" til lavt, men still no luck. Pls help Lenke til kommentar
dnort Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 I IE Under "Personvern" velger du "Avansert". Her kan du velge "Overstyr automatisk håndtering av informasjonskapsler". Lenke til kommentar
Ac-Cobra Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 I Opera....trykk f12...huk av for "aktiver informasjonskapsler" Hilsen @c-Cobr@ Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 14. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2002 Det rare er at jeg har satt begge disse til der dere sier de ska stå, men kommer ikke inn. Vel får finne et annet sted da. Vet dere om noen steder med gratis FTP bortsett fra home.no (gjerne noe større) Lenke til kommentar
dnort Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Merkelig, jeg kan logge meg inn på Start med IE uten å forandre på noen instillinger i det hele tatt. Hva med å prøve å legge inn http://www.start.no under "Klarerte områder" på "Sikkerhet"? Du har vel forresten ikke noen form for brannmur som blokkerer "småkakene"? [ Denne Melding var redigert av: dnort på 2002-06-14 16:32 ] Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 14. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2002 Beklager :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå