Gå til innhold

En kamerat av meg skal ha denne sansynelig vis!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal han ha en pc til å spille på så burde han virkelig ikke kjøpe bærbar. Skal han i så fall absolutt ha en bærbar som han kan spille på må han nok ut med mye mer enn 9 høvdinger, kanskje opp mot 20-30 høvdinger er en passelig pris for en bærbar som skal kunne takle alle spille skikkelig :p;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
kanskje opp mot 20-30 høvdinger er en passelig pris for en bærbar som skal kunne takle alle spille skikkelig :p;)

Vel, ikke helt. Kommer stort sett (stort sett!) ikke høyere enn 9700 256 mb uansett hvor mye du punger ut med.

Lenke til kommentar
får en p-m 2,0ghz, 1gb ram og 9700 256mb for en 15 - 16 000,-

får man så særlig mye bedre til bærbar egentlig?

Sønnen til stefattern kjøpte seg en bærbar pc til ca 25 000 kr som han da bruker til å utvikle spill som er jobben hans, det er ikke noe HL 2 eller Doom 3 det er snakk om men jeg tror at den pcen ville takle de fleste spill bare fordi den kostet så mye egentlig. Det er bare min teori da :) Det er nok mulig å få meget meget gode bærbare..

Endret av Equerm
Lenke til kommentar
Sønnen til stefattern kjøpte seg en bærbar pc til ca 25 000 kr som han da bruker til å utvikle spill som er jobben hans, det er ikke noe HL 2 eller Doom 3 det er snakk om men jeg tror at den pcen ville takle de fleste spill bare fordi den kostet så mye egentlig. Det er bare min teori da :) Det er nok mulig å få meget meget gode bærbare..

[sarkasme]Akkurat. Så nå måler vi ytelse i kroner. Najs. Det betyr at Macen min fiser ringer rundt det meste som finnes av bærbare PCer. :)[/sarkasme]

Nei seriøst. Skal man ha en spillemaskin er det riktig som flere påpeker i denne tråden; bærbare henger enda en del etter stasjonære.

Den du linker til har i tillegg et skjermkort som duger best til CS og Word. Kjører selv på en veldig lik maskin bortsett fra CPU og sannsynligvis WLAN-kort, og den klarer ikke en gang å starte spill som krever T&L. Så nå er du advart. :)

-KJ

EDIT: Du kan også lese anmeldelsen av maskinen som står på samme side som du selv linker til...

Endret av jevel
Lenke til kommentar
min bærbare pc koster 25000 og er elendig til spill :)

Som jeg sa, bare min teori, som jevel sier er det kanskje ikke helt riktig å måle ytelse i kroner, men personlig vil jeg tro at det er litt forskjell på pcen om den koster 10 000 og om den koster 25 000, visst du ikke har blitt svindlet grådig da ;)

Lenke til kommentar

jeg har ikke sett noen komponenter som er særlig bedre en de jeg ramset opp, men så har jeg ikke satt meg så veldig dypt inn i det heller.. du får jo selvsagt kjøpt disse desktop killerne som kjører vanlig desktop cpu, de yter kanskje litt bedre men i gjengjeld er de store, tunge, varme og bråkete med en batterilevetid på 12 minutter.

men back to topic, en god bærbar i disse dager er vel denne;

link

peis på 1 gb med ram og en 7200 rpm disk så blir den bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...