embrik Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 www.fastname.no Dere bør være raske om dere ønsker domenenavn til kr. 5! FastName fyller 5 år, og kampanjen går ut om en halv time! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Noen gode ideer til hva jeg skal skaffe meg? Helst noe som kjøpes billig (5 kr) og selges dyrt om ett år Lenke til kommentar
likferd Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Er det noen skjulte kostader på dette da? "koster 5kr, men 5000 i registreringsavgift" eller noe annet tull? Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hmmmm. De var jo ikke akkurat billige bortsett fra tilbudet i dag da. Alt ekstra som er vanlige hos andre isp'er må man jo betale for hos dem. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 MySQL (+ 35 kroner/mnd) Besøks-statistikk (+ 10 kroner/mnd) FrontPage Server Extensions (+ 10 kroner/mnd, kun Windows) Slikt har jeg inkludert i prisen.. ikke noe som jeg må velge ekstra, desssuten er det bare 5 e-postkontoer.. virker egentlig ikke så bra dette... Lenke til kommentar
neb Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 nei da.. men det er ikke ink. mva. avgift. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 DOMENE som koster 5kr da Du må selv hoste for ikke og få noen ekstra kostnader Lenke til kommentar
embrik Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Ingen skjulte kostnader nei. Prisen på 5 kroner dekker drift av domenet samt 5 epostadresser i ett år. Fra år 2 er det ordinær årsavgift for domenet; kr. 295 eks.mva. 10 minutter igjen nå! Lenke til kommentar
embrik Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 ....og nå er kampanjen over, så denne tråden kan stenges. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Hmmmm. De var jo ikke akkurat billige bortsett fra tilbudet i dag da. Alt ekstra som er vanlige hos andre isp'er må man jo betale for hos dem. De er noe dyrere pga de har serverparken i Norge. De fleste billige isp leier i f.eks USA, noe som gir tregere linjer osv. Du betaler for den kvaliteten du får. Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Hmmmm. De var jo ikke akkurat billige bortsett fra tilbudet i dag da. Alt ekstra som er vanlige hos andre isp'er må man jo betale for hos dem. De er noe dyrere pga de har serverparken i Norge. De fleste billige isp leier i f.eks USA, noe som gir tregere linjer osv. Du betaler for den kvaliteten du får. Hvorfor mener du det er dyrere og ha serverparken i Norge. Problemet er vel heller at de er talentløse når det gjelder effektiv drift av bedriften. Har domene hos www.b-one.net Noen som vet hvor de har serverne sine? Går ihvertfall mer en kjapt nok å jobbe opp mot dem. Endret 21. januar 2005 av Lars73 Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Fikk svar på mailen jeg sendte til B-one. De har sine servere i Danmark og har likevel veldig hyggelige priser. Hvordan forklarer du det? Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Fikk svar på mailen jeg sendte til B-one. De har sine servere i Danmark og har likevel veldig hyggelige priser. Hvordan forklarer du det? Forklarer det med at inntekstnivået er mye mye høyere i Norge enn i Danmark, dvs, å ha server der vil koste mindra pga arbeidskraften er billigere. Nordmenn har den beste kjøpekraften i Europa, eller vi er nummer 2 for å være helt korrekt... vi ligger 40% over EU-snittet. Så der har du forklaring på hvorfor det er dyrere å hoste i Norge, Norge er generelt dyrere enn resten av verden på det meste, men så har vi råd til det også. Endret 21. januar 2005 av kvikks Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Fikk svar på mailen jeg sendte til B-one. De har sine servere i Danmark og har likevel veldig hyggelige priser. Hvordan forklarer du det? Forklarer det med at inntekstnivået er mye mye høyere i Norge enn i Danmark, dvs, å ha server der vil koste mindra pga arbeidskraften er billigere. Nordmenn har den beste kjøpekraften i Europa, eller vi er nummer 2 for å være helt korrekt... vi ligger 40% over EU-snittet. Så der har du forklaring på hvorfor det er dyrere å hoste i Norge, Norge er generelt dyrere enn resten av verden på det meste, men så har vi råd til det også. Hvor har du dine kilder kvikks? Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Fikk svar på mailen jeg sendte til B-one. De har sine servere i Danmark og har likevel veldig hyggelige priser. Hvordan forklarer du det? Forklarer det med at inntekstnivået er mye mye høyere i Norge enn i Danmark, dvs, å ha server der vil koste mindra pga arbeidskraften er billigere. Nordmenn har den beste kjøpekraften i Europa, eller vi er nummer 2 for å være helt korrekt... vi ligger 40% over EU-snittet. Så der har du forklaring på hvorfor det er dyrere å hoste i Norge, Norge er generelt dyrere enn resten av verden på det meste, men så har vi råd til det også. Billigste Det er en myte at prisene i Norge og på Island er høye. Når det korrigeres for forskjeller i kjøpekraft, ligger prisnivået for varer og tjenester på likt i Danmark og Norge. Islandske prisene ligger vesentlig lavere. Finland er i dag det nordiske landet med de laveste prisene, Island er nummer to. Ser på matvarer isolert, er prisene i Norge og på Island er dyrere. Klippet fra: Nettavisen Nordens Nyheter Er på jobb nå, så resten av de tullete påstandene dine skal jeg ta for meg når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg fikk meg i hvertfall et domene til. purloin.org Nå vil jeg bare ha .com som en eller annen søketjeneste har kapret. Oh, those bastards.. ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå