appelsinbrus Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) noen som har noe forslag på hvordan jeg kan fikse det? 365privat mastercard Endret 6. november 2011 av appelsinbrus Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Erketeit spørsmål, når du ikke gir oss mer info å gå på. uanskvett, jeg hadde et lignende problem med en BTC DVD-brenner en gang i tiden. DVDer gikk helt fint å lese og skrive, men CDer ble ikke gjenkjent. Det viste seg at DVD-driven var defekt og måtte byttes. Jeg fikk ny - etter bare tre og en halv måneds ventetid. Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) hva mer info trenger du da?? forresten kjører jeg xp, kan driveren være føkka fordi? Endret 20. januar 2005 av appelsinbrus Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 hva mer info trenger du da?? Hvilket operativsystem? Installert Service Packs? Hvis så, hvilke? Hvilken DVD-drive er det? Hvilken driver bruker du? Firmware-versjon? Er det blanke disker som er problemet, hjemmebrente eller fabrikkdisker? Funket det greit før? I så tilfelle, hva annet, om noe, har endret seg? Hvilket hovedkort har du? Oppdatert BIOS og chipset-drivere? og så videre. Nytter ikke å bare slenge ut et spørsmål uten info og forvente at vi skal kunne slippe løsningen rett i fanget på deg, vet du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå