willbend Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Kan dere vær så snill å fortelle meg om dette scripet er sikkert? Hva kan sje hvis det ikke er det? Jeg bruker start.no sin server. <html> <head> <title>Guestbook</title> </head> <body BGCOLOR=#ffffff TEXT=#000000 LINK=#ff0000> <?php ?> <center> <form name="login" method="post" action="write.php"> <b>Nick</b>:<input type="text" name="one"> <p> <b>Comment</b>:<br> <textarea cols="60" rows="6" name="three"></textarea> <p> <input type="submit" value="Send message"> </form> <?php include("gjestebok.dat"); $navn = "$_POST[one]"; $kommentar = "$_POST[three]"; if($navn && $kommentar) { $kommentar=(htmlentities(strip_tags($_POST['three']))); $navn=(htmlentities(strip_tags($_POST['one']))); $foo=fopen("gjestebok.dat","r"); $old=fread($foo, filesize("gjestebok.dat")); fclose($foo); $start=fopen("gjestebok.dat","w"); fwrite($start,"<b>Nick:</b> $navn <br><b>Comment:</b>$kommentar <br><hr color='red'> \n $old "); fclose($start); } else { } ?> <hr size="100" color="gray"><br> </body> </html> På gjestebok.dat ligger innleggene til gjesteboken min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå