Peprepupp Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 litt gammel tråd kanskje? mange som spør om det med mus nå, så du kan nok sjekke litt rundt. Kanskje du finner noe som passer Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Disse postene er så meningsløse. 10 stk anbefaler MX510, 10 stk MX518, 10 stk MX1000, 10 stk razer, 10 stk IME4.0 Prøv forskjellige mus og finn ut hvilken som er best å holde i. De aller mest likte gaming musene skal være MX518/Razer. Du merker ingen forskjell i teknologien, det er bare formen som skiller. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Er det som nesten er litt kjipt med å basere seg på nettshopping... Man kan ikke føle.. hehe... Bestilte meg en func matte, har logitech mus nå. Synd Razer ikke har trådløs, liker designet på diamondback. Men, det blir nok mus på meg uansett.. Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 jeg synes det er vanskelig å venne seg til razer musa mi. har hatt den i ca et halvt år nå. og det er en skarp kant på høyre side av musa som skjærer seg inn i ringe-fingern. kan hende jeg holder feil, men det er min måte å holde mus på, og det burde ikke være skarpe kanter. sideknappene er også vonde og tilnærmet ubrukelige. feks så har jeg ikke noen "framover" knapp i explorer grunnet dette. og ekstraknappene på høyresiden er utilgjengelige med mindre man ikke holder orntli i musa. anbefaler ikke microsoft mus fordi mine har altid gått istykker på en måte som gjør at man ikke får igjen på garantien. ( feks tilfeldig slukking av optikk, knapper som blir trege og uutholdelige) pluss at explorer 4.0 ikke fungerer over 125hz. de er også for store for meg, jeg har ca medium hender, og liker å løfte mye på musa. mitt neste kjøp blir sikkert en mx300 fordi den har en perfekt vanlig passform, eller kanskje jeg skal teste ut 5xx serien til logitech, men er litt skeptisk til den rare måten å holde musa på. Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 det er en smaksak, personelig foretrekker jeg razer diamondback. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Razer Diamondback er deilig, tøft utseende, 1600 dpi, ledning og lav pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå