Tonickup Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 anbefaler mx510 på det sterkeste! har der sjølv og eg angrer ikkje et sekund på at eg kjøpte den... Kjempe god å holde i og funker fett til Gaming! Lenke til kommentar
E.T Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Kvinelyden er bare hos noen få, og kan lett fikses.. Sideknappene krever bare lit tilvenning.. syns de sitter bra akkuratt nå jeg.. Hvordan fikser man det? Begynner å bli litt lei nå o_0 Er en thread om det allerede. søk på "kvin" Lenke til kommentar
Phoenix89 Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 jeg ville kjøpt en razer DB ,den er bare best til cs spilling har aldri hatt noe problemer med den.den VELDIG nyaktig og sitter utrolig bra i handa. har spilt med den veldig lenge omgangen i flere dager og har aldri merket noe av denne musesyken folk snakker om. Lenke til kommentar
nree Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Kjøpte nettopp MX510 KJØP DEN!!! jeg syntest den var bedre ein Razor pga. formen så du kan spille mye lengre uten og bli trøtt og få vondt i handa som du får av ca 1 - 2t spilling med Razor (erfaring)... Lenke til kommentar
nree Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Gå inn her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=355009 Min topic da jeg skulle ha ny mus Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 MX510 helt klart det at du har ledning oppveier mot bedre respons tid og hz (forklartt av logitech selv). mx1000 er forøvrig en stabil kontor mus som fungerer på alle typer underlag. Uansett kjøp mx510 hehe mx510 Lenke til kommentar
MuD Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 anbefaler mx510 på det sterkeste!har der sjølv og eg angrer ikkje et sekund på at eg kjøpte den... Kjempe god å holde i og funker fett til Gaming! enig... det er den beste musen eg har prøvd! perfekt for folk med litt store hender Lenke til kommentar
kjaure Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Kjøpte nettopp MX510 KJØP DEN!!! jeg syntest den var bedre ein Razor pga. formen så du kan spille mye lengre uten og bli trøtt og få vondt i handa som du får av ca 1 - 2t spilling med Razor (erfaring)... Hvis man vender til seg musa så får man ikke vondt i handa Lenke til kommentar
jostor Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 anbefaler mx510 på det sterkeste!har der sjølv og eg angrer ikkje et sekund på at eg kjøpte den... Kjempe god å holde i og funker fett til Gaming! enig... det er den beste musen eg har prøvd! perfekt for folk med litt store hender Du sier den er god for folk med store hender. Det er akkurat det jeg mener er problemet med denne, at den er for liten! Jeg har heller ikke spesielt store hender (litt store, men ikke kjempestørrelse). Når jeg holder musen i hånden så treffer fingertuppene mine et stykke foran knappene, så jeg mener at musen skulle vært litt lenger. Men musen er god utenom det, de andre har jeg ingen erfaring med. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Formen er det samme.. alle nyere muser er god å holde i. bare at noen krever litt mer tilvending en andre. Dermed sitter vi igjen med Funksjonalitet og teknologi, noe Diamondback gruser mx510 på. Dermed er ditt valg: Razer Diamondback hvis du vil ha det absolutt beste Hvos du vil ha noe billigere, kjøp mx510. Lenke til kommentar
MuD Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 anbefaler mx510 på det sterkeste!har der sjølv og eg angrer ikkje et sekund på at eg kjøpte den... Kjempe god å holde i og funker fett til Gaming! enig... det er den beste musen eg har prøvd! perfekt for folk med litt store hender Du sier den er god for folk med store hender. Det er akkurat det jeg mener er problemet med denne, at den er for liten! Jeg har heller ikke spesielt store hender (litt store, men ikke kjempestørrelse). Når jeg holder musen i hånden så treffer fingertuppene mine et stykke foran knappene, så jeg mener at musen skulle vært litt lenger. Men musen er god utenom det, de andre har jeg ingen erfaring med. eg og har litt sånn... men eg syntes det er litt anstrengane for handa og holde så godt i musa! Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Razer Diamondback kombinert med en QPad Lowsense XXXL klarer du å sette sammen noe deiligere enn det, da skal jeg spise hatten min Erfaringen min er: den var ekstremt vanskelig å venne seg til i starten, pga min tidligere mus var en MS 3.0, som er nesten dobbel så stor Etter en ukes bruk, angrer jeg ikke et sekund på kjøpet, og musa er like god å holde i som noen andre. Endret 26. januar 2005 av Alph3z Lenke til kommentar
cerox Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) For å si det sånt dere som sier at razer sitt design på musen er likt f.eks logitech og microsoft må se litt nermere! razer lage sine mus lavere enn andre og med knapper som går en god del lengre bak på muse, det er for at du skal styre musa med fingrene og ikkje med håndleddet da det faktisk er mer ergonomisk og mer avslappende (min mening). dvs att du holder og styrer musa på en helt annen måte en med "vanlege" mus!!!! Razer lager og ALLE sine mus for BÅDE skeiv hendte og rett hendte. folk som sier noe annet bør prøve å løfte handa mer opp fra sin egen mus og styre den mer med fingrene enn med håndleddert! du vil få en helt annen og mer presis styring på musa samtidig som du slapper mer av! poenget er at musa MÅ være lav for at du skal klare det!!!! ( du vil ikkje svinge like mye på håndleddet!!! ) kom ikkje her og si at razer DB ikkje er noe annereldes utformet enn andre mus!!! kan f.eks Microsoft I.E musa passe like god til høre hendte som venstre???? Eg bare spørr!!!! Microsoft og logitech sine spille mus er utformet KUN for høgre hendte, logitech sine er og ganke enkelt for høge!!!!!! men for alle som ikkje er ein hardcore gamer er disse to greie nokk!!!!! Muse syka kommer ikkje frå at muser ikkje er ergonomisk utformet,,,, det kommer ganke enkelt at en jobber på feil måte. som så mange andre plasser i arbeidslivet!!! sitter dagleg flere timer framfor pc'en og bruker musa mye og den er ikkje ergonomisk og eg har ingen plager!!!!! Edit: et par rettinger og noen tillegg!!! Endret 29. januar 2005 av cerox Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Hei! Har mx510 og kan anbefale den. Kjempedeilig og går som en drøm. Hvorvidt den er bedre enn razerDB eller ikke kan jeg ikke si noe om da jeg ikke har prøvd den. Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 For å si det sånt dere som sier at razer sitt design på musen er likt f.eks logitech og microsoft må se litt nermere! razer lage sine mus lavere enn andre og med knapper som går en god del lengre bak på muse, det er for at du skal styre musa med fingrene og ikkje med håndleddet da det faktisk er mer ergonomisk og mer avslappende (min mening). dvs att du holder og styrer musa på en helt annen måte en med "vanlege" mus!!!! Razer lager og ALLE sine mus for BÅDE skeiv hendte og rett hendte. folk som sier noe annet bør prøve å løfte handa mer opp fra sin egen mus og styre den mer med fingrene enn med håndleddert! du vil få en helt annen og mer presis styring på musa samtidig som du slapper mer av! poenget er at musa MÅ være lav for at du skal klare det!!!! ( du vil ikkje svinge like mye på håndleddet!!! ) kom ikkje her og si at razer DB ikkje er noe annereldes utformet enn andre mus!!! kan f.eks Microsoft I.E musa passe like god til høre hendte som venstre???? Eg bare spørr!!!! Microsoft og logitech sine spille mus er utformet KUN for høgre hendte, logitech sine er og ganke enkelt for høge!!!!!! men for alle som ikkje er ein hardcore gamer er disse to greie nokk!!!!! Muse syka kommer ikkje frå at muser ikkje er ergonomisk utformet,,,, det kommer ganke enkelt at en jobber på feil måte. som så mange andre plasser i arbeidslivet!!! sitter dagleg flere timer framfor pc'en og bruker musa mye og den er ikkje ergonomisk og eg har ingen plager!!!!! Edit: et par rettinger og noen tillegg!!! For det første så holder det med ett ropetegn etter hver setning. Når det gjelder design på musa så er jeg enig i at razer lager mus med spesielt design. Når det er sagt så har jeg en mx300 her, og legger jeg den ved siden av min razer db kan jeg ikke si jeg ser de store forskjellene. Dimondback er en anelse lenger, og har litt lengre knapper. Det fins en rekke mus på markedet som har lignende form, så å si at razer sitt design er unikt er å ta litt hardt i. Ellers har jeg alltid styrt musa på den måten du beskriver, men vet ikke om jeg vil si at det er det eneste riktige for alle siden folk har forskjellige hender og forskjellige mus. Lenke til kommentar
opticus Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 jeg har en logitec mx500 selv, og anbefaler den på det sterkeste! Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 For det første så holder det med ett ropetegn etter hver setning. Hehehe.. enig! :!: Jeg jobba sammen med en fyr som brukte for mange utrops- og spørsmølstegn... Han fikk sparken! Lenke til kommentar
cerox Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 For det første så holder det med ett ropetegn etter hver setning. Hehehe.. enig! :!: Jeg jobba sammen med en fyr som brukte for mange utrops- og spørsmølstegn... Han fikk sparken! Dei er borte nå. Skal og bli flinkere til å bruke store bokstaver etter punktum. Og dette er ikkje jobben min btw... Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Nei nei! Det var ikke jobben hans heller! Det bare beviser min teori om at personer som bruker for mange utrops- og spørsmålstegn er ustabile! Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Men, hva om man vil ha en trådløs mus, skal spille, og er sterk nok til å flytte på sender og mus samtidig? Er ingen hardcore gamer, men spiller litt battlefield innimellom. Skal bytte nå, og vil ha ny musematte og mus, som passer sammen, men det skal være trådløst altså! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå