Gjest medlem-51140 Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 jeg synes det er støtende med kirkeklokken hver jævla søndeg men jeg skriver nå ikke i avisa om det fordet åååå, duuu har så rett i det!!!! j.... f..... kirkeklokker som måå ringe når jeg sover, åååå tror du ikke jeg har hatt lyst til å sprenge den her i byen, grrrr ding dong ding dong ding dong, flytta nesten 5 km fra kirka, høre den jo fortsatt er det mulig Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 åååå, duuu har så rett i det!!!! j.... f..... kirkeklokker som måå ringe når jeg sover, åååå tror du ikke jeg har hatt lyst til å sprenge den her i byen, grrrr ding dong ding dong ding dong, flytta nesten 5 km fra kirka, høre den jo fortsatt er det mulig ja nå skal alle sammen gå ut og brenne kirka som plager dere Lenke til kommentar
Gjest medlem-51140 Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 jaaaa og vise satantegn til presten Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 hva fan er så galt med satantegn? Det er nok litt støtende for folk som er religiøse da de oppfatter dette som et hån mot deres tro. Ellers så ser jeg ikke hvorfor det skal være noe galt med det. jeg synes det er støtende med kirkeklokken hver jævla søndeg men jeg skriver nå ikke i avisa om det fordet Og isbilen... Man kan vel anmelde begge for lyd-forurensing ?? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Når det gjelder misbruk av symboler så er det hele rett og slett et tolkningsproblem, la oss ta det hellige symbolet for kirken : Korset som ble brukt I Romerrikets glansdager og fram til middelalderen hvor flere tusen mennesker sakte mistet livet sitt med store smerter, blir brukt for å representere den katolske kirke (og avgreininger) og dermed noe vi vestlige forbinner med Godhet. Jeg skal love dere at om Hitler hadde greid å gjennomføre sitt tredje rike så var det hannes symbol som vi hadde forbundet med godhet (selv om vi vet det stikk motsatte), det hele koker rett og slett ned til hvordan de brukes og hvordan man tolker de. Personlig så synnes jeg det er synd at vi har blitt indoktrinert med å tolke sammfunnet etter vårt vestlige sammfunsbilde, hva om vi plutselig en dag oppdager at verden ikke er som media fremspeiler den? Må være en ordentlig nedtur det... Neida, enig med trådstarter, dette er og blir idioti. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå