nerd-light Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Hei, jeg er på flyttefot nå, og derfor lurte jeg på om det var noen fiks måte å demontere kontorstoler på slik at de er lettere å frakte. Tenker særlig på heis delen og rulle delen, slik at den blir mest mulig flatpakket. ryggen er lett å få av. He he noen forslag ? mvh nerd-light Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 En vanlig kontorstol består normalt av minst 4 separate deler (se bilde). Her er et bilde av min flotte fragge-stol: Code: 1 | | |_____2 | |3 | o-----o 4 Liftomaten (3) er ikke skrudd fast i hverken setet (2) eller fotkrysset (4). Den bare smekkes på plass, og kan sikkert være litt hard å få av igjen. Hjulene kan sikkert også skrus av, men du sparer vel ikke så mye plass på det :smile: Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 14. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2002 når du sier smekkes på plass, betyr det at det er noen mothaker inni der, slik at det er vanskelig/umulig å få den ut igjen ?, så da er bare å røske og dra og håpe på det beste ? "gamla og gubben lå og dro men ingen kunne få opp rota" mvh nerd-light Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Det er ihvertfall ikke noen mothaker i bånn, tror ikke det er noe slikt oppe heller. Man bare trer den på plass, og den sitter som støpt. Poenget er at når du bruker stolen så vil vel vekta di sørge for at den blir presset enda bedre på plass, og det kan nok derfor være hardt å få den av igjen, men det bør ikke være umulig. Hal i og dra :smile: Lenke til kommentar
EC Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Gassliften er kilt fast - den er kon i begge ender. Legg en trekloss i mellom og slå forsiktig (men ikke noen frøkenslag) til den løsner. Det kan lønne seg å ta setet først... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå