Fragletrollet Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 hei! Jeg trenger hjelp til å koble en dvdspiller eller ps2 til min tv, som kun har antenneinngang. Jeg prøvde å koble ps2en min til igjennom videospilleren min, men underlig nok så fikk jeg bare lyden, men inget bilde!? Merkelig. Sørget for at kabelen satt ordentlig i. Har ikke prøvet med dvd spilleren enda... Det er koblet slik: PS2-3x phono (rød gul hvit, kanskje heter det RCA eller?) til scart plugg, inn på scart inngang/utgangen på vhsen, så videre fra videoen til tven via antennekabel. Alle kabler satt ordentlig i. Hva kan være gæli? VHS fungerer fint. Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 hmm overføres ikke bildet via scart da? og da kan du ikke få bilde uten scart eller en eller annen overgang? Lenke til kommentar
eborvik Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Hvis jeg har forstått Fragletrollet rett, går signalene fra PS2 inn på VHS med scart, så videre til TVen med antennekabel (RF). VHS og PS2 bruker da samme kabel inn på TVen Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 japp, det er riktig. noen som har svaret på probbet? Lenke til kommentar
eborvik Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 japp, det er riktig. noen som har svaret på probbet? Har du prøvd å koble til DVDen? Bare lyd da også? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 har ikke prøvet med dvdspilleren enda. Men uansett, hva skulle vært forskjellen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå