Baleni Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Lars Rørvik (29) kjører en 79-modell Granada, men har et hjemmekinosystem i millionklassen I en stue som ligner mer på en kinosal enn et sted du inviterer venner og familier til, står det utstyr for over en million kroner. Projektor, lerret og høytalere som ville fått Pink Floyd til å reagere, er naturligvis på plass. - Dette har jeg jobbet med i mange år, det er dette som er drømmen min, sier han og legger til at han føler seg ganske fornøyd nå. Anlegget hans får det til å riste i både rom og rumpe, og han sier selv det skilter med en lydstyrke tre ganger sterkere enn Colosseum-kinoen i Oslo. Og slikt slipper en ikke så lett unna med når en bor i boligblokk. - Naboene har klagd, ja. Vi har fellesvask her i blokka, så noen av underbuksene mine har blitt kastet litt rundt, innrømmer han med et smil. Han anbefaler ikke å gjøre dette hvis du bor i blokk, til tross for at han selv er skyldig i tiltalen. - Men jeg kjører litt ekstra på når de begynner å klage. dette er det sykeste jeg har lest på lenge! men når du ikke klarer og gå mange timer uten musikk i øret skjønner jeg han! (er sånn sjøl) men det alle beste med det må jo være og kunne plage naboer fra alle kanter siden han bor i en boligblokk.. Endret 20. januar 2005 av Baleni Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 1 million er da ikke mye (eller, jo, det er jo det, men ikke like sprøtt som mange andre). Det gikk er program på NRK for litt siden med et par audiofile personer. Han ene hadde høyttalere drevet av hydrogengass til et par hundre tusen pr. stk. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Og dette er en skrytepost, eller? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Og grunnen til denne posten er ? Lenke til kommentar
Baleni Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 det er ikke skryte post,han kjører en gammel dritt bil og bor i en boligblokk men har hjemme kino til 1mill.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Prioiteringer kalles det. "Hi-fi-Lars" liker sånt, det må han da få lov til... Lenke til kommentar
Baleni Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 absolutt må han få lov til det! men jeg misunder han sterkt!!! Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Er vel egentlig ikke noe imponerendes egentlig. Spørsmålet er hvor mye fyren faktisk har betalt for det. Tviler på at han har betalt en million for hele greia. Leste en artikkel om en annen kar for et par år siden, han hadde anlegg til 700 000,- bl.a. en projektor til 300 000,- men den kjøpte han defekt og reparerte. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Jah fy søren, leste nettopp denne artikkelen på VG! Det er helt sykt! Det hender at jeg våkner opp midt på natten og går ut i stuen for å titte på anlegget. Da blir jeg i godt humør, gliser han. Hehehehe Han er heldig! *misunnelig* EDIT: @Wipeout: Er ikke dette imponerendes?? Lydstyrken er 3 ganger sterkere enn lyden i Colosseum-kinoen i Oslo!! Bare det ER imponerendes! Endret 20. januar 2005 av Nicklas Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 @Wipeout: Er ikke dette imponerendes?? Lydstyrken er 3 ganger sterkere enn lyden i Colosseum-kinoen i Oslo!! Bare det ER imponerendes! Hvis du faktisk hadde visst hva som befinner seg hos andre personer i Norge hadde du også synes dette er svært lite imponerende. Har liste over hva han har hos seg nå liggende nede tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Det så ikke så verst ut det her nei. Men det verste er jo at han bor i en blokk!! Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 @Wipeout: Er ikke dette imponerendes?? Lydstyrken er 3 ganger sterkere enn lyden i Colosseum-kinoen i Oslo!! Bare det ER imponerendes! Hvis du faktisk hadde visst hva som befinner seg hos andre personer i Norge hadde du også synes dette er svært lite imponerende. Har liste over hva han har hos seg nå liggende nede tror jeg. Ja. Jeg har sett KUN høyttalere til en million jeg .... men dette anlegget til Lars finner du ikke overalt! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Nei, selvfølgelig ikke, han har jo laget deler av anlegget selv. Lenke til kommentar
rasputin_g Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Det gikk er program på NRK for litt siden med et par audiofile personer.Han ene hadde høyttalere drevet av hydrogengass til et par hundre tusen pr. stk. hvis jeg ikke tar helt feil er dette samme karen som var med i programmet. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg mener du finner ikke et slikt anlegg i alle hus og hjem i Norge. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Det gikk er program på NRK for litt siden med et par audiofile personer.Han ene hadde høyttalere drevet av hydrogengass til et par hundre tusen pr. stk. hvis jeg ikke tar helt feil er dette samme karen som var med i programmet. Det stemmer, han var en av dem. Edit: Nicklas, selvfølgelig ikke. Alle har ikke en slik lidenskap for lyd / bilde... Endret 20. januar 2005 av Goophy Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Tingen er at han har investert 1 million kroner i anlegget, det er sikkert ikke mer enn 1% av befolkingen i norge som gjør noe sånt. Lenke til kommentar
electr0nique Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Fyren jobber for Neby Hifi Concept, han har ikke vært i nærheten engang av å betalt 1 mill for det. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Fyren jobber for Neby Hifi Concept, han har ikke vært i nærheten engang av å betalt 1 mill for det. Samme om han har betalt det selv eller ikke, men anlegget er i million klassen Endret 20. januar 2005 av Nicklas Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Noen som tør å vedde imot at den fyren er singel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå