FKL982 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 1. No Leaf Clover 2. Master Of Puppets 3. I Disappear (Hadde de enda holdt seg her, og ikke falt inni St. Anger...) 4. The Four Horsemen 5. The Thing THat Should Not Be 6. Creeping Death 7. One 8. ...And Justice For All 9. Enter Sandman 10. The Day That Never Comes Men dette forandrer seg OFTE Disse låtene ligger alltid høyt tho. Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Favoritten over mange favoritter: Welcome Home (Sanitarium) =) Lenke til kommentar
Alpha-dog Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Noen av de beste sangene kommer jo selvsagt fra S&M skiva. Hvorav jeg syns No leaf Clover og Nothing else matters e best !! Hey! Måtte bare få quote deg. Ikke misforstå dette, det er ikke kritkk til hverken deg eller metallica, men jeg syns det albumet søg KØLLE!!! Skjønner ikke hvorfor i ***** de skal kødde opp perfekte sanger som får meg til å felle en tåre med en slags demonisk fiolin i bakgrunnen der! Utrolig irriterende og stygt! Mine favorittalbum er: 1) Death Magnetic...nydelig musikk! 2) Masters of puppets 3) Load...ja dette er ikke helt vanlig, men jeg likte dette albumet 4) Ride the lightning 5) Kill 'Em All Favorittsanger (topp 5 her også ) 1) The day that never comes 2) Welcome Home (Sanitarium) 3) Suicide & Redemption 4) Hero of The Day 5) Lepper Mesiah Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Master of Puppets Ride The Lightning Muligens One... Endret 8. mai 2009 av Osecia Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Dere som elsker metallica, er dere de som hater band som all that remains? Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Sandman, helt klart. Jeg liker all that remains og jeg, hvorfor skulle jeg ikke det? Lenke til kommentar
microne Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Foruten mange av låtene som allerede er nevnt så må jeg nesten legge til 2x4 og Ain't My Bitch. Mange som ikke er enig her, men syns forøvrig Load er deres beste album. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Grunnen til at jeg lurte var at jeg har fått for meg at mange som like all that remains type musikk syns metallica er for "kjedelig", og lurte på om det gikk andre veien. Men når jeg tenker over det fins det ikke noen andre vei, da de som liker metallica også kan like all that remains, og dermed er de de som liksom ikke skal like metallica Eller.. Eh, ble bare tull her nå. Lenke til kommentar
Alpha-dog Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Foruten mange av låtene som allerede er nevnt så må jeg nesten legge til 2x4 og Ain't My Bitch. Mange som ikke er enig her, men syns forøvrig Load er deres beste album. Jeg må si meg enig der. Er ikke sikker på om jeg turte å nevne dem fordi de ikke har blitt omtalt som det beste albumet Syns Aint my bitch har en slags "country" ånd i seg :S jeg den eneste som merker dette? Ikke akkurat den typiske låten som Sad but true og de litt mer grove XD Lenke til kommentar
Tveity Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Of wolf and man To live is to die The four horseman Enter sandman Fade to black Master of Puppets My friend of misery Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Etter mye tenking faller valget på The Call of Ktulu og Blackened. Endret 9. mai 2009 av member-101642 Lenke til kommentar
Pell Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Mine favoritter er For Whom the Bell Tolls og Orion. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 One, Welcome Home (Sanitarium), Disposable Heroes, Eye of The Beholder, ...And Justice For All, The Shortest Straw, To Live Is To Die, The Unforgiven, Fade to Black, Mama Said. Flere sanger som kommer rett bak, også. Lenke til kommentar
Dr.Sheldon Cooper Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Akkurat for øyeblikket: For Whom the Bell Tolls Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 And Justice For All Sad But True Orion Battery Lenke til kommentar
fredrikba Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hmmmm... Må vel være Orion, Fade to black og The Unforgiven Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) The Unforgiven - Den er rett og slett nydelig. Fra favorittplata mi fra Metallica i tilegg. For Whom the Bell Tolls Turn The Page - En nydelig cover gjort på deres egen måte, i tilegg en veldig bra lagd av en veldig bra artist som gode gamle Bob. Battery The Day That Never Comes - Trillion ganger på P3 en sensommer(altså i 2008), har ført til at denne er en favoritt. Sad But True Endret 12. mai 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Veldig vanskelig å rangere Metallica sanger syns jeg Men dette er TOPP10 lista mi... tror jeg iallefall:P 1: Orion 2: For Whom The Bells Tolls 3: Fade to Black 4: Nothing Else Matters 5: The Day That Never Comes 6: The Call of Ktulu 7: Four Horsemen 8: One 9: Hero of the day 10: Master of puppets Alle disse er ihvertfall helt fantastiske låter, laget av et av verdens beste band! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 1: ...And Justice for All 2: Master of Puppets 3: The Four Horsemen There you go. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå