Con Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Blackened. Enter Sandman. Seek & Destroy. Whiplash. Lenke til kommentar
Hetfield^^ Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) T_T, liker alt jeg. Men av album så vil jeg vel rangere Master of Puppets og ...And justice for all høyest.. Hørte forresten et bootleg album av dream theater, som hadde tatt cover på hele master of puppets albumet, slett ikke verst. morsomt å høre andre folks tolkninger! Sanger som kanskje betyr mest; Fade to black, no leaf clover (om du vet historien bak den), one og harvester of sorrow. Endret 4. mai 2005 av Hetfield^^ Lenke til kommentar
kokfok Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Master of Puppets er det beste albumet. beste sangen er hmm.. One, Welcome Home (sanitarium) eller Nothing Else Matters. Lenke til kommentar
star-wars Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 hvilke metallica låter er de beste? må ha noe mer metalica, har hørt et par sanger, og syntes de var bra, så hvilket er best? gidder ikke høre gjennom alle albumene dems mens jeg står i platebutikken fyrløs nothing else mathers Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Det ER blitt veldig kommersielt. Om det er positivt eler ei er vel opp til kvar enkelt. IMHO er alt etter Black Album ubrukeleg. Kast Bob Stein på sjøen. OnTopic: Orion The Call of Ktulu Sad But True One Creeping Death Disposable Heroes Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Kast Bob Stein på sjøen. Amen! Lenke til kommentar
tbend Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Elsker bassen som kommer i Nothing Else Matters helt sinnsyk. The Unforgiven 2 er også meget fin! Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Elsker bassen som kommer i Nothing Else Matters helt sinnsyk.The Unforgiven 2 er også meget fin! bassen på NEM er ikke den fineste. ORION Lenke til kommentar
Heineman Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Vanskelig valg, men viss jeg må komme med en ti på topp: 1. Welcome Home (Master Of Puppets) 2. Creeping Death (Ride The Lightning) 3. Master Of Puppets (MOP) 4. Jump In The Fire (Kill'em All) 5. Nothing Else Matters (Black Album) 6. Sad But True (BA) 7. The Small Hours (cover fra Garage Inc) 8. One (...And Justice For All) 9. Dyer's Eve (...AJFA) 10. All Nightmare Long (Death Magnetic) Men det er bare min mening... Lenke til kommentar
Crex Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Master of puppets enter sandman sad but true seek and destroy (er veldig glad i black album) Lenke til kommentar
Golden90 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Kjøp Kill em All og Master of Puppets. Flere enn dem trenger du ikke Battery, Leper Messiah, Disposable Heroes, The Four Horsemen, Whiplash. Dette er låter som bør sjekkes ut. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Blackened. Tidenes beste låt. /thread Lenke til kommentar
embark Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Min personlige Metallica-favoritt tror jeg må bli Bleeding Me. Lenke til kommentar
Illuminant Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Creeping Death Battery Damage Inc. To Live is to Die herlig bump foresten , jises.. Endret 21. januar 2009 av Sjef. Lenke til kommentar
Kverkulf Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 The four horsemen! Noen som kan fortelle meg hvorfor de dropper det det beste med sangen, det melodiskiøse mellomspillet og den digge soloen live? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Min personlige favoritt av Metallica er Damage Inc. Ellers synes jeg Master of Puppets og Justice er de feteste albumene Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Vanskelig å plukke ut en, men hvis jeg måtte velge ville jeg per dags dato satt "Ride the Lightning" høyest etterfulgt av "For Whom the Bell Tolls" og "Blackened". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Ser folk ikke liker nyere metallica osv. Selv liker jeg igrunn alt de har gitt ut. Til og med Load/Realod og St. Anger. Nyeste plata er jo bare fantastisk. Men som sagt så er Damage Inc. favoritten min, selv om det er utrolig vanskelig å plukke ut 1 låt fra 11 album :S Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 "Master of Puppets" og "The Unforgiven", definitivt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå