Gå til innhold

beste metallica låt, hvilken synes du?


Krankemot

Anbefalte innlegg

Welcome Home (Sanitarium)

Orion

Nothing Else Matters

Disposable Heroes

Blackened

And Justice for All

One

Fade To Black

My Friend of Misery

Master of Puppets

Seek 'n Destroy

Creeping Death

 

Jeg kan ramse opp så mange.. Her er de som da kommer litt lenger ned:

 

Until it Sleeps

For Whom the Bell tolls

Turn the Page

Endret av sparks
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

..litt overasket..

 

66 innlegg i denne tråden her, og enda har ingen nevnt "Dyers Eve".. Ikke at det er den jeg vil legge helt i toppen, men mener nå at den bør nevnes..

 

Ellers synes jeg No Leaf Clover er veldig undervurdert..

 

Vet ikke hvem favoritten min er.. Det kommer ann på humøret.. De er kjempbra de aller fleste på hvert sitt vis.. :w00t:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Den sangen om : "The devil is crawling on my floor" eller noe i den dur er den beste. Samt Die, die my darling er kul også.

Morsomt at begge disse er coverlåter. "Loverman" er skrevet av Nick Cave, og "Die my darling" er det Misfits som står for. ;)

 

Edit: (for øvrig hørte jeg på Metallica-utgaven av Loverman, og jøje meg som den sugde. Den sugde myglet brødskive med sennep, sylteagurker og en persillekvast gjennom et svært tynt sugerør. URK!)

 

Metallica sluttet for øvrig å være bra etter Cliff Burton døde. "... and justice for all" var bra, men har et elendig lydbilde. Etter det, gikk det strake veien ned.

Jeg kan si meg enig med det du sier her. Metallica var best med Cliff Burton. Det er noen fete låter på And Justice For All, jeg var selv å bevitnet konserten de hadde i Norge i forbindelse med And Justice For All turneen. Det eneste oppløftende med den konserten var oppvarmingsbandet Queensryche.. Ellers synes jeg mange av låtene på Ride The Lightning og Master Of Puppets er knall. For å trekke frem en låt må det bli.... For Whom The Bell Tolls fra Ride The Lightning?.. :hmm:

Endret av Vultur Gryphus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...