sparks Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Welcome Home (Sanitarium) Orion Nothing Else Matters Disposable Heroes Blackened And Justice for All One Fade To Black My Friend of Misery Master of Puppets Seek 'n Destroy Creeping Death Jeg kan ramse opp så mange.. Her er de som da kommer litt lenger ned: Until it Sleeps For Whom the Bell tolls Turn the Page Endret 3. februar 2005 av sparks Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Jepp, men du kommer ofte med unødvendige kommentarer...Men du sier det som regel på en humoristisk hehehe (og ikke irriterende måte)... var den retta mot en spesiel person :!: Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 The House Jack built. Whiskey in the jar. Punktum Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Nothing else matters edit: leif Endret 5. februar 2005 av mads89 Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) var den retta mot en spesiel person :!: Såsås... er sikker på at du kan bli morsom en dag. =P (egentlig er du det noen gang da... men tror ikke det er ment sånn =P) Endret 3. februar 2005 av TLZ Lenke til kommentar
andesam Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 S&M albumet er deilig! Noen må kanskje bare rive seg litt løs for å kunne nyte det... Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 S&M albumet er deilig! Noen må kanskje bare rive seg litt løs for å kunne nyte det... helt enig, stemma til James på Nothing else matters der er noe av det beste jeg har hørt Lenke til kommentar
Bone Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 ..litt overasket.. 66 innlegg i denne tråden her, og enda har ingen nevnt "Dyers Eve".. Ikke at det er den jeg vil legge helt i toppen, men mener nå at den bør nevnes.. Ellers synes jeg No Leaf Clover er veldig undervurdert.. Vet ikke hvem favoritten min er.. Det kommer ann på humøret.. De er kjempbra de aller fleste på hvert sitt vis.. Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) One, to live is to die osv. Endret 5. februar 2005 av z1Ob Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Seek and destroy ! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Heile Master of Puppets er jo golden! Metallica fram til og med And Justice For All er jo veldig bra kvalitet over, mens Black Album er grei. Clifferen var genial! Får trekke fram ein song då: Blackened Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Den sangen om : "The devil is crawling on my floor" eller noe i den dur er den beste. Samt Die, die my darling er kul også. Morsomt at begge disse er coverlåter. "Loverman" er skrevet av Nick Cave, og "Die my darling" er det Misfits som står for. Edit: (for øvrig hørte jeg på Metallica-utgaven av Loverman, og jøje meg som den sugde. Den sugde myglet brødskive med sennep, sylteagurker og en persillekvast gjennom et svært tynt sugerør. URK!) Metallica sluttet for øvrig å være bra etter Cliff Burton døde. "... and justice for all" var bra, men har et elendig lydbilde. Etter det, gikk det strake veien ned. Jeg kan si meg enig med det du sier her. Metallica var best med Cliff Burton. Det er noen fete låter på And Justice For All, jeg var selv å bevitnet konserten de hadde i Norge i forbindelse med And Justice For All turneen. Det eneste oppløftende med den konserten var oppvarmingsbandet Queensryche.. Ellers synes jeg mange av låtene på Ride The Lightning og Master Of Puppets er knall. For å trekke frem en låt må det bli.... For Whom The Bell Tolls fra Ride The Lightning?.. Endret 28. april 2005 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Creeping death One The unforgiven Of wolf and man Master of puppets Leper Messiah Harvester of sorrow For whom the bell tolls (sm live) Wherever i may roam (sm live) Unnamed feeling Dette er top 10-listen Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) I det siste har jeg fått ørene opp for Load albumet. Synes det er meget bra, andre bra sanger er: Fade to Black The Unforgiven Master of Puppets Orion The Four Horsemen Welcome Home (Sanitarium) Edit: Bare 50 igjen Endret 28. april 2005 av H4ngm4N Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 66 innlegg i denne tråden her, og enda har ingen nevnt "Dyers Eve".. Ikke at det er den jeg vil legge helt i toppen, men mener nå at den bør nevnes.. Samme sier jeg! Utrolig at Metallica-fans ikke nevner denne oftere. Hørte den for en stund siden cover på den lokale puben, ohoi.. Lenke til kommentar
Berdiin Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Sorry ass... Metallica = Iron Maiden = Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Sorry ass... Metallica = Iron Maiden = Du må dø. Edit: Pell deg vekk fra denne tråden! Endret 28. april 2005 av ]/[etallica Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) /[etallica' date=28/04/2005 : 18:24] Sorry ass... Metallica = Iron Maiden = Du må dø. Edit: Pell deg vekk fra denne tråden! ja gjør det ! det er ikke en tråd om at du liker Maiden og ikke Metallica! edit : leif! Endret 28. april 2005 av graslauk Lenke til kommentar
Berdiin Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Greit det.. Altså Metallica har en del fine låter, riktig det. Men er det bare jeg som synes Metallica har blitt veldig kommersielt på de siste årene..? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Det ER blitt veldig kommersielt. Om det er positivt eler ei er vel opp til kvar enkelt. IMHO er alt etter Black Album ubrukeleg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå