embark Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Liker veldig godt "King Nothing" og "Bleeding Me" fra Load. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 King Nothing Nothing Else Matters Mama Said Sad But true Welcome Home Black album er det beste albumet, master of puppets er andreplass. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 De har stort sett laget kjiper saker, men "Orion" må jeg innrømme er litt fet. Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg hørte en gang en metallicasang som var veldig lang, og hadde flere helt sinnsyke soloer i seg. Hvilken kan det være? Den er ikke blant de mest kjente.... PS: Sangen går fra noe til noe helt annet, nesten som flere sanger i en Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 1. Ecstacy of gold 2. Nothing else matters 3. Enter Sadman 4. Four horsemen 5. Master of Puppets Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hmm, man blir så lei av Enter Sandman... Men den aller aller beste må være: The Unforgiven Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Enter Sandman One Nothing Else Matters Master of puppets Hero of the day Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Er ikke glad i Metallica(ikke kommenter dette), men om jeg må velge den beste sangen må jeg si at det er "Whisky In The Jar" eller hva det var den het. Endret 3. februar 2005 av Skomaker Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Er ikke glad i Metallica(ikke kommenter dette), men om jeg må velge den beste sangen må jeg si at det er "Whisky In The Jar" eller hva det var den het. Atter en coverlåt. Merkelig, det der.. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg hørte en gang en metallicasang som var veldig lang, og hadde flere helt sinnsyke soloer i seg. Hvilken kan det være? Den er ikke blant de mest kjente.... PS: Sangen går fra noe til noe helt annet, nesten som flere sanger i en Høres ut som Mercyful Fate. Den er ganske lang og har endel forskjellige partier (det er en coverlåt, men liker den veldig godt jeg). Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Master Of Puppets er min klare favoritt. Enter Sandman stiller også ganske sterkt. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Liker kun 3 Metallica-låter, og de er alle instrumentale Orion The Call of Ktulu (ikke den på S&M...der er låta fullstendig herpa) To Live Is To Die Endret 3. februar 2005 av Zyklon Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Liker ikke stemmen til Hetfield? Lenke til kommentar
sixx Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 sangene fra "the old days" var kjempe bra. Synd Burton døde...han var eneste som fikk litt liv i bandet. Men jeg må vel si at seek and destroy er deres beste låt Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Liker ikke stemmen til Hetfield? Ikke i det hele tatt faktisk Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 hadde jeg sakt noe tilsvarende i denna posten hadde du og tlz kjefta meg huden full med en gang.... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Eh...nei. Han spurte, og jeg svarte. Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg hørte en gang en metallicasang som var veldig lang, og hadde flere helt sinnsyke soloer i seg. Hvilken kan det være? Den er ikke blant de mest kjente.... PS: Sangen går fra noe til noe helt annet, nesten som flere sanger i en kan ikke være "to live is to die"? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Eh...nei. Han spurte, og jeg svarte. Jepp, men du kommer ofte med unødvendige kommentarer... Men du sier det som regel på en humoristisk(og ikke irriterende måte)... Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Eh...nei. Han spurte, og jeg svarte. Jepp, men du kommer ofte med unødvendige kommentarer... Men du sier det som regel på en humoristisk(og ikke irriterende måte)... hadde jeg sakt noe tilsvarende i denna posten hadde du og tlz kjefta meg huden full med en gang.... Geebjuice, så mye krangling her, da... Jeg er forresten ikke den største tilhengeren av stemmen til Hetfield jeg heller, men uten Hetfield ville ikke Metallica ha vært det samme. Jeg liker noe fra Metallica, og resten er helt ok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå