norpheus Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Beste albuma må utvilsomt være de gode gamle! Kill 'em all, ride the lightening og and justice for all. Men Master of puppets er også en av mine favoritter. Ingenting er som å fyre opp Marshallen og klunke løs på gitaren etter puppets! De nyere albuma synes jeg blir for tamme. Men er du ny med Metallica er det kanskje greit å starte med Black Album, oppdage at det er genial musikk, for å så oppdage at de eldre albuma er ENDA bedre! Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Beste albuma må utvilsomt være de gode gamle! Kill 'em all, ride the lightening og and justice for all. Men Master of puppets er også en av mine favoritter. Ingenting er som å fyre opp Marshallen og klunke løs på gitaren etter puppets! De nyere albuma synes jeg blir for tamme. Men er du ny med Metallica er det kanskje greit å starte med Black Album, oppdage at det er genial musikk, for å så oppdage at de eldre albuma er ENDA bedre! Så enig, så enig. Noen bra sanger: Seek & Destroy ["Kill 'em All"] (anesthesia) Pulling Teeth ["Kill 'em All"] The Four Horsemen ["Kill 'em All"] Blackened ["...And Justice For All"] Master of Puppets ["Master of Puppets"] Lenke til kommentar
Migr Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 De har så mangen brae sanger så det er vanskelig og velge men tror min favorit er: The thing that should not be Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Min favoritt Metallica låt er så absolutt Fade to black.. Life it seems, will fade away Drifting further every day Getting lost within myself ..... edit: leif.. Endret 21. januar 2005 av zero_time Lenke til kommentar
monstar Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) De er det mange av.Liker Battery, Fade To Black, Until it Sleeps, Enter Sandman, Master of Puppets, Nothing Elles Matters. Liker nesten alle sangene til Metallica. Endret 21. januar 2005 av monstar Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Flere alternativer: King nothing Master of puppets Enter sandman Whiskey in the jar Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Selv synes jeg And Justice For All suger hestemøkk. Men, men. Hører aldri på Metallica lenger. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Nothing Else Matters The Unforgiven Fade to Black Master of Puppets Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Mine favoritter: Devil's Dance Sad But True Wherever I May Roam (den mest geniale sangen jeg vet om, punktum) For Whom the Bell Tolls Men jeg liker egentlig alle låtene til Metallica, med noen ytterst få unntak. Liker til og med en del fra Load... Hvis du (trådstarter) har tenkt til å kjøpe deg noen album, så ville jeg kanskje anbefale ReLoad, Master of Puppets eller Black Album. Det første albumet jeg kjøpte var imidlertid St. Anger, og jeg liker nå det ennå jeg... Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Hero of the day(eller noe sånt) Blir så avslappet når jeg hører den sangen. Sjelen får ro Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Det første albumet jeg kjøpte var imidlertid St. Anger, og jeg liker nå det ennå jeg... samme her. hører faktisk på det nå. -- skjønner ikke hvorfor folk sier at Metallica er så utrolig ensformig. de som sier det kan umulig ha hørt så mye av Metallica. beste sang: Seek and destroy for øyeblikket. men alle er bra syns nå jeg Lenke til kommentar
Energi Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 1. Orion 2. Fade to black Lenke til kommentar
sixx Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Seek and destroy må nok bli favoritt. Men de fleste sangene deres på de tre første platene deres var uansett veldig gode... Helt til newsted tok over å ødela hele metallica navnet... Lenke til kommentar
kiMMey Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 The unforgiven Fade to black Master of Puppets Whiskey in the jar Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Sadda Caddabra Astronomy Am I Evil To Live is to Die Whiskey in the jar Orion Endret 22. januar 2005 av Skateee Lenke til kommentar
Dommedagsprofet Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg har spesielt sansen for Ride the Lightning, jeg. Er liksom ikke så finpolert som for Black Album, men heller ikke så "rå" som Kill 'Em All. Litt mellomting. Rett og slett diggbart lydbilde, spør du meg. Kan ikke helt anbefale en enkeltstående låt, men jeg anbefaler hele albumet. Bare godlåter, det kan jeg love deg. Skal du kjøpe et album av dem så anbefaler jeg at du kjøper det. Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Nothing else mathers og Unforgiven 2 låg på tronen som dei beste sangene lenge, det var før eg fekk meg S&M dvd og cd.. One, er fantastisk -Men eg liker all metallica musikk. Siste cd og.(den godtar eg) Endret 23. januar 2005 av Denethor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå