Gå til innhold

beste metallica låt, hvilken synes du?


Krankemot

Anbefalte innlegg

Beste albuma må utvilsomt være de gode gamle! Kill 'em all, ride the lightening og and justice for all. Men Master of puppets er også en av mine favoritter. Ingenting er som å fyre opp Marshallen og klunke løs på gitaren etter puppets! De nyere albuma synes jeg blir for tamme. Men er du ny med Metallica er det kanskje greit å starte med Black Album, oppdage at det er genial musikk, for å så oppdage at de eldre albuma er ENDA bedre! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Beste albuma må utvilsomt være de gode gamle! Kill 'em all, ride the lightening og and justice for all. Men Master of puppets er også en av mine favoritter. Ingenting er som å fyre opp Marshallen og klunke løs på gitaren etter puppets! De nyere albuma synes jeg blir for tamme. Men er du ny med Metallica er det kanskje greit å starte med Black Album, oppdage at det er genial musikk, for å så oppdage at de eldre albuma er ENDA bedre! :D
Så enig, så enig.

 

Noen bra sanger:

Seek & Destroy ["Kill 'em All"]

(anesthesia) Pulling Teeth ["Kill 'em All"]

The Four Horsemen ["Kill 'em All"]

Blackened ["...And Justice For All"]

Master of Puppets ["Master of Puppets"]

Lenke til kommentar

Mine favoritter:

 

Devil's Dance

Sad But True

Wherever I May Roam (den mest geniale sangen jeg vet om, punktum)

For Whom the Bell Tolls

 

Men jeg liker egentlig alle låtene til Metallica, med noen ytterst få unntak. Liker til og med en del fra Load...

 

Hvis du (trådstarter) har tenkt til å kjøpe deg noen album, så ville jeg kanskje anbefale ReLoad, Master of Puppets eller Black Album. Det første albumet jeg kjøpte var imidlertid St. Anger, og jeg liker nå det ennå jeg...

Lenke til kommentar
Det første albumet jeg kjøpte var imidlertid St. Anger, og jeg liker nå det ennå jeg...

samme her.

hører faktisk på det nå.

 

--

 

skjønner ikke hvorfor folk sier at Metallica er så utrolig ensformig.

 

de som sier det kan umulig ha hørt så mye av Metallica.

 

 

beste sang: Seek and destroy for øyeblikket.

 

men alle er bra syns nå jeg :w00t:

Lenke til kommentar

Jeg har spesielt sansen for Ride the Lightning, jeg. Er liksom ikke så finpolert som for Black Album, men heller ikke så "rå" som Kill 'Em All. Litt mellomting. Rett og slett diggbart lydbilde, spør du meg. Kan ikke helt anbefale en enkeltstående låt, men jeg anbefaler hele albumet. Bare godlåter, det kan jeg love deg.

 

Skal du kjøpe et album av dem så anbefaler jeg at du kjøper det. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...