HeSR Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hei. jeg skal ha ny ram til Pc`en. Jeg har dette hovedkortet: MSI K8N NEO2 PLATINUM Jeg vil ha 2 brikker, tilsammen 1024. Gjerne Corsair ram. Er det noen som vet hva jeg bør kjøpe? Pc`en skal brukes mest til spill. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Så lenge du ikke skal overklokke kan du bare kjøpe Corsair sine vanlige brikker, Value Select. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hei. jeg skal ha ny ram til Pc`en. Jeg har dette hovedkortet: MSI K8N NEO2 PLATINUM Jeg vil ha 2 brikker, tilsammen 1024. Gjerne Corsair ram. Er det noen som vet hva jeg bør kjøpe? Pc`en skal brukes mest til spill. Har du en max pris? Dette er det beste av det beste: Geil X series Meget god kvalitet, livstidsgaranti, stort potensiale for overklokking! Les test her: Test Geil X series Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 livstidsgaranti Det er det vel stort sett på all ram? Lenke til kommentar
HeSR Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Hei. jeg skal ha ny ram til Pc`en. Jeg har dette hovedkortet: MSI K8N NEO2 PLATINUM Jeg vil ha 2 brikker, tilsammen 1024. Gjerne Corsair ram. Er det noen som vet hva jeg bør kjøpe? Pc`en skal brukes mest til spill. Har du en max pris? Dette er det beste av det beste: Geil X series Meget god kvalitet, livstidsgaranti, stort potensiale for overklokking! Les test her: Test Geil X series ja geil er vel og bra, men hk mitt støtter det ikke. prøvde det, men det funka dårlig i spill. Pcen restarta seg og han i posten. ikke no særlig over 2000 kroner. max 2300. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå