^fmj Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Heisann Denne ruteren har plaget meg i lengre tid, spurt før på forumet for en stund siden men fikk ikke noe hjelp da. Så jeg prøver igjen, i håp om at noen kvalifiserte leser denne tråden. Skype funker ikke, generelt alt som har med "lyd" over nettet funker ikke. Hvis jeg skal sende noe over msn går det i sirup. Har forwarda alle porter som går an fra 1-65XXX. Av en eller annen grunn finner jeg ikke noe option som gir meg lov til å disable alt av firewall og nat. Har disable det jeg finner av filtre osv. Men det hjelper lite. Har ringt komplett, de kunne ikke hjelpe meg. De ga meg et nummer jeg kunne ringe, men det førte meg til supportavdelingen til SMC. Ringte dem igjen og da fikk jeg til svar at Cnet ikke hadde noe nummer jeg kunne nå dem på. Cnet har fått flere mailer tilsendt, men har ikke fått svar på en eneste en. Har også lest i manualen, har ikke funnet noe som er mulig å disable enn det som allerede er disabla. Takker for alle innspill, saklige sådanne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå