martinxx Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Jeg har tenkt til å oppgradere mitt gamle system. Det jeg har nå er en PII 400 Mhz Socket 1, det jeg lurte på hvar om noen hviste om noeon netthandler som selger PIII Socket 1? Håper noen kan hjelpe!!! Endret 21. januar 2005 av am3k Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) P III er utgått på dato, så du finner det neppe i ein nettbutikk EDIT: kanskje du finner det her Endret 20. januar 2005 av Zernick Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Er du sikker på at hovedkortet tar P3 prosessorer ? Ellers er det bare bruktmarkeder som har slike "ting"..... Lenke til kommentar
Pels Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 LoL ! Litt av en oppgradering Hvis du er heldig ser du en som er tilsalgs @ bruktmarkedet. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå