overtrip Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 jeg tenker på å kjøpe en packard bell audiokey fm 512. hørte om en venn som hadde gode erfarinfer med denne, noen andre meninger? Så jeg lurte på om noen viste om en nettbutikk/butikk som solgte den til en bra pris. eller eventuelt om noen selger. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Expert sin nettbutikk selger dem. Se http://www.best-buy.com/ Lenke til kommentar
overtrip Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 takker! så dem hadde den billigere på elkjøp, men vil gjerne sjekke litt fler priser før jeg kjøper. er forsåvidt greit med brukbar og... Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Kjøp en annen en, displayet er så lite at du må ha forstørreleses glass Lenke til kommentar
overtrip Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 nja, syns nå ikke det virka så lite virka bedre enn en del andre jeg har sett og likte bakgrunns lyset . ser det er to varianter. her er en link til den jeg er ute etter http://www.elkjop.no/intershoproot/eCS/Sto...keyfm128_mx.jpg Lenke til kommentar
operaman Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Displayet er ikke SÅ lite akkurat passe her fikk audiokey fm 1 Gib til jul og er veldig fornøyd Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Dette er vel den spilleren jeg synes du får mest for pengene. Ålreit spiller med relativt mye minne til oki pris =) Selv vil jeg anbefale dere til å se på en Svensk spiller fra et nyoppstartetfirma. se www.niob.se Denne har jeg selv. Veldig god lyd! Lenke til kommentar
overtrip Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 hadde vært veldig årleit hvis noen kjente noen som er intresert i å selge en av denne typen Lenke til kommentar
overtrip Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 ble stille her nå.... regner med å måtte kjøpe den i butikk, litt dyrere enn jeg hadde regnet med men syns det virker som en veldig bra spiller så er vell verdt det. takker for alle svar!! Lenke til kommentar
idsøe Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg fikk nettopp en av elkjøp, så jeg er ganske fornøyd Reklamasjon gøy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå