Mybrokenwings Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Heisann! Jeg har et lite problem som jeg oppdaget i går. Da jeg stod opp og skrudde på skjermen for og ta en reboot etter kveldens nedlasting av WOW FB hadde pc'en fryst jeg kunne bevege musen men det var det eneste jeg tok en reboot med svenskeknappen men da ville det ikke komme bilde på skjermen =S. Jeg tok et par til og da fikk jeg bilde og i Bios sa den at cpu clock var feil jeg gikk inn og sjekket men den stod riktig på innstillinger. Jeg har ikke installert noe nytt i det siste samme gjelder drivere. Cpu er en xp2000+ amd Takker for svar på forhånd Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Tja, det er også store muligheter for at det er skjermkortet ditt som er problemet i dette tilfelle... Neste gang det skjer så kjenn etter om kortet ditt er varmt og om eventuelt vifta går! Det er skjelden at CPuen bare sier takk for seg med mindre du har klokket for hardt, vært hardhendt når du monterte kjøleren, kjøleren har dårlig kontakt med CPUen eller at vifta bare har stanset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå