ManagHead Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hvor kan jeg finne noen fine utskjæringer som kan skjæres ut selv om man ikke har laser++ av utstyr. Ja, har søkt, men er vanskelig å finne noe som er brukbart. Skal være på døra på et chieftech bigtower. Takk for svar /ManagHead Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 hmmmm denne denne denne dette er bare sider til modding med mulig du finner noe! Lenke til kommentar
xcv Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 du mener vel bit-tech.net ? hihi Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Hat sett ganke mye på bit tech, men har ikke funnet noe. Best å lete på forumet eller i galleriet/artikler? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 du mener vel bit-tech.net ? hihi ja....øyeblikket tok meg.... Lenke til kommentar
Xell Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 En ting man kan gjøre er å søke etter tatoeringer. Masse kule motiver og mange passer også til utskjæringer. Pass bare på å ikke laste ned exe-filer for å få tilgang til tyske tatoo-sider. da kan du ende opp med en helvetest telefonregning. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Kjempe_idé Takk for svar Men man kan vel ikke få noe på tlf regnignen når man har bredbånd vel? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 aner ikke... jeg tok ikke noen sjanser Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 aner ikke... jeg tok ikke noen sjanser Er vel vanskelig det? Siden router\modem sperrer for telefon, vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå