SnittLeif Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Dette begynner virkelig å virke som et interessant prosjekt keep up the good work Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hum, jeg prøvde å pusse på mitt men jeg tror ikke det var helt plant eller så var pussemaskina litt rar, uansett så ville den ikke 'ta tak' likso for den pusset bare på noen områder :\ Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Hum, jeg prøvde å pusse på mitt men jeg tror ikke det var helt plant eller så var pussemaskina litt rar, uansett så ville den ikke 'ta tak' likso for den pusset bare på noen områder :\ Prøv å puss ned med grovt papir med maskin, og så ta det for hånd når du skal få frem selve finishen. Men ingen ideér til utskjæring? Må få gjort det til helga eller no, for jeg må få montert det så det er klart til TG. Kommer til å fortsette når jeg kommer tilbake. Jeg synes det må på en måte være enkelt, men ikke FOR enkelt. Har vært inne på tanken på å skjære ut en drage eller flammer, men tror ikke dette vil stå i stil med resten. Men som sagt har jeg lyst til å skjære ut dette motivet i toppen av sidedøra, men det kan selvfølgelig byttes ut hvis det ikke kommer til å stå i stil med den andre utskjæringen. Takker for kommentarer så langt Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hum, jeg prøvde å pusse på mitt men jeg tror ikke det var helt plant eller så var pussemaskina litt rar, uansett så ville den ikke 'ta tak' likso for den pusset bare på noen områder :\ Prøv å puss ned med grovt papir med maskin, og så ta det for hånd når du skal få frem selve finishen. Er akkurat det jeg har gjort.. men skal se om jeg får tak i en sånn børste ting til dremelen. Tror ikke mitt blir ferdig til TG. Har ikke noe å ha i det en gang Du kan jo skjere ut en tribal da, jeg tenkte litt på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå