tåa Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 I dag fikk jeg det nye nummeret av PC Gaming World med Half-Life 2-demoen på DVD-en. Jeg gledet meg som en unge til å prøve det, men spenningen fikk seg en liten knekk på veien. Som en del av sitt sinnsyke overvåkingsprosjekt hadde Valve lagt inn krav om registrering via Steam for å spille demoversjonen. Litt småirritert opprettet jeg en konto, og sitret av spenning nok en gang. Og nok en gang ble jeg skuffet. Da jeg endelig hadde kommet meg gjennom den trege oppdateringsprosessen, og nådd stadiet hvor jeg skulle klikke "Play Games" og "Half-Life 2: Demo", stoppet alt opp. Jeg fikk vite at datamaskinen forberedte seg på å spille Half-Life 2, og ventet noen sekunder, ett minutt, to minutter, fem og ti minutter, men ingenting skjedde. Frustrasjonen var stor, og jeg lurer nå på om det i det hele tatt er noen vits i å forsøke lenger. Har noen her en mulig løsning på dette problemet? På forhånd takk for alle svar, enten de hjelper eller ikke. Lenke til kommentar https://www.diskusjon.no/topic/364840-f%C3%A5r-ikke-startet-demoen-pga-steam/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå