joho83 Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Har bare et lite spørsmål, .iso og vob filer kan jo brennes rett på dvd-skiva, er det samme prosedyre som gjelder for .img filer? Eller må de pakkes ut først? Lenke til kommentar
gammalost Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 www.dvddecrypter.com Gratis, og brenner en del iso-format, deriblandt .img. Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) http://www.free-press-release.com/news/200...1071139616.html Tror den kan hjelpe deg. edit: google er egetlig en fet søkemotor Endret 20. januar 2005 av SweetD Lenke til kommentar
bidz Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Alcohol 120% brenner disse og de fleste image-formatene lett. Endret 20. januar 2005 av bidz Lenke til kommentar
joho83 Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Tror dere har misforstått meg litt, vet hvordan jeg brenner, og jeg har alle programmer jeg trenger, har brent mange dvd-filmer i .iso og vob format.... Bare lurer på om .img filer kan brennes rett på dvd-skiva uten å pakkes opp, eller gjøres noe med. Om dvd-filmen funker da .img fil ligger på dvd-skiva... Har aldri vært borti det formatet før... Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Programmene omtalt her skal kunne gjøre akkurat det samme som med iso, bin o.l. Lenke til kommentar
joho83 Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Okey, bruker D-tool... Men den finner ikke .img filene, bare .iso, .bin, .cue osv.... Har TUGZip også, og den fant fila, får åpnet den og spilt av den.... Men kan jeg brenne ei .img fil rett på dvd-skiva og funker filmen da? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Du kan bare rename den til .iso og så brenne den. Lenke til kommentar
joho83 Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Fant det ut nå, funker å brenne .img fila rett på dvd-skiva.... Okey, takk for hjelpa Lenke til kommentar
Peder82 Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 er fint om du forteller hva du gjorde for å få det til, i tilfelle noen andre lurer på det samme. hvis du velger 'vis alle filer' kan du vel åpne fila i daemon tools. når det gjelder å brenne ut på dvd er det vel bare å forsøke, skivene er ikke akuratt dyre for tiden. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Alcohol 120% brenner disse og de fleste image-formatene lett. Alcohol 120% er veldig enkelt å bruke... Lenke til kommentar
joho83 Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 er fint om du forteller hva du gjorde for å få det til, i tilfelle noen andre lurer på det samme. hvis du velger 'vis alle filer' kan du vel åpne fila i daemon tools. når det gjelder å brenne ut på dvd er det vel bare å forsøke, skivene er ikke akuratt dyre for tiden. Neida jeg vet vel det, men følte for å spørre, er vel lov det? Trodde det var derfor vi hadde dette formumet her Dessuten så var spørsmålet mitt: "funker det å brenne .img filer rett på skiva, eller på det gjøres om\pakkes ut?"... Og i innlegget over deg så har jeg skrevet: "ja det gjør det"... Så jeg mener jeg har forklart hva jeg gjorde.... Hadde alle disse programmene dere nevnte før jeg spurte spørsmålet mitt, ville bare ha svar på om .img filer på ei dvd-skive funker å spille av i dvd-spilleren... Det var enkelt og greit bare det jeg lurte på... Grunnen til problemet mitt var at den .img dvd-fila jeg lasta ned var defekt, derfor funket det ikke... Lasta ned en ny seinere og da funka det greit... Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Formuleringer og formuleringer, lager mye ball det gitt.... Lenke til kommentar
Fogga Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 img filer er bare ett finere navn på dvd iso filer som brukes av warezfolk. Så det du kan gjøre er å bare rename den til .iso så kan du enkelt brenne den til dvd fra nesten hva program det skal være. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Advarsler utdeles, tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg