Gå til innhold

Amazon.com - kan jeg kjøpe derfra?

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å kjøpe meg Adobe Video Collection standard, som nå er billigst på advance.no med 12300 kr. jeg har søkt litt rundt på nettet, og på amazon.com finner jeg programvaren til 869.99$, altså rundt 5500 kr. Det er jo mye billigere i forhold!

Vet at det kommer litt frakt og toll osv, men det vil vel lønne seg i forhold???

Og hvis jeg kjøper der, får jeg prisen de har på amazon.COM, ikke prisen i filialen i england amazon.CO.UK?? på co.uk er prisen nemlig 894£, alttså 10500kr...

Kan noen hjelpe meg/har noen erfaringer???

På forhånd takk for hjelpen

Edit: VIDEO, ikke vode :blush:

Endret av eivindlt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke kjøpt så mye software fra Amazon.com, men regner med det gjelder det samme som for musikk og film. (Amazon.com selger nemlig ikke alle varer til utlandet, elektronikk f.eks. er ikke mulig å kjøpe direkte.)

Dersom det samme gjelder for software vil du måtte regne med en MVA kost + fortolling (så vidt jeg vet ingen ekstra toll utover moms altså). Fortolling koster 70,- dersom du lar posten gjøre jobben, og moms er nå 25%.

Når det gjelder Amazon.co.uk er det opp til deg hvilken du vil bestille fra, det er ikke slik at Amazon videresender kjøpet ditt til nærmeste filial. Butikkene (også den tyske Amazon.de) er således separate enheter.

Dollarkursen for tiden er knallbra for vår del, derfor er det ikke så rart det lønner seg med slike ting.

Lenke til kommentar
Tar man bryet med å lese det som står på produktsida finner man:

Shipping: Currently, item can be shipped only within the U.S.

Mao, det må sendes til en amerikansk adresse.

Da kan man bruke magnum. Man får da egen mailboks i USA, og de sender den videre :yes:

www.magnum.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...