Pasient Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg har en kamerat som nettopp har kjøpt seg en laptop, og er jo selfølgelig stolt over denne. Han har en Celeron M 1,5 ghz 512 l2 cache, men for litt siden kom han med en litt rar påstand. Ifølge han så yter en Celeron M 1,5 likt med en 2,4 Pentium 4 (Vanlig desktop cpu). Og jeg trodde han ikke, og jeg har prøvd å google som en gal, men jeg finner ikke en eneste test som kan fortelle meg om det han sier er sant. Så er det noen her som har peiling? For det høres ikke helt seriøst ut det der. Lenke til kommentar
nikhuse Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Er ikke så vanskelig å finne ut..Bare å få han til å laste ned SisoftSandra 2004..Og se sammenligningen mellom hans prosessor og den Pentium 4 2.4 ghz prosessoren som ligger i databasen i programmet.. Endret 21. januar 2005 av nikhuse Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 tenker han blir lang i trynet når han ser resultatet hehe Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) tenker han blir lang i trynet når han ser resultatet hehe Tror ikke han blir så lang i trynet. Tviler på at han når en 2.4GHz P4 i ytelse, men Celeron M er langt ifra en dårlig cpu. Er jo en Banias med 512KB cache, og utifra det jeg har sett av tester så er Celeron M en brukbar cpu til en rimelig penge Selv om Celeron basert på Northwood var elendig så betyr ikke det at Celeron M trenger å være det Endret 21. januar 2005 av C4STOR Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 er enig at det er en god cpu til egentlig alt som trengs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå