Cloud Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Har vært å sett på dd siden, men finner ikke noe om montering av blokken der. Kan noen hjelpe meg? http://dangerden.com/ Har ikke så lyst til å sette den på før jeg vet hvordan den skal sitte. Men tenkte jeg kunne laste opp noen bilder av blokka. Vet ihvertfall at jeg liker å se bilder av vannkjølings stæsh. Endret 21. januar 2005 av Cloud Lenke til kommentar
~inso Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 det der virker da veldig selvforklarende... Mutter og plastskive til høyre skal under Hovedkortet/grafikkort PCB, resten over. du skrur til og fjæren avlaster slik at du får riktig trykk. stram normalt godt til, men ikke til du blir blå. Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Skal fjæren over eller under blokka? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 fjæra skal være over blokka og presse blokka mot gpu-core Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 fjæra skal være over blokka og presse blokka mot gpu-core Ok, takker for svar Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Satt på blokken nå, gikk fra ~40 grader til 26/27 Dette var kos. Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Har litt problemer med temp på NB ser det ut som. Gikk fra å ligge på ~30 grader, til 38 grader. Og det er sikkert normalt det, men NB tempen er høyere en CPU tempen. Og CPU får vann før NB. Bruker DFI sin Hardware Doctor til å lese av temp, så veit ikke helt hvor sikker den er men den burde jo vise lavere temp på NB en CPU. Mulig at blokken ikke sitter godt nok på? AC5 er på hvis noen lurer. (Har ikke lyst til å knuse brikken ved å stramme for mye) Endret 21. januar 2005 av Cloud Lenke til kommentar
~inso Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) tviler sterkt på at det er NB tempen du leser av. har ikke hørt om noen nb som har tempsensor innebygget. det du leser av er mest sannsynlig en tempsensor nær nb som måler tempen i kabinettemperatur, og denne blir jo litt varmere når det ikke er noen nb vifte til å skape luftsirkulasjon rundt den. altså er det ikke nb chippen du leser av. Endret 21. januar 2005 av ~inso Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 tviler sterkt på at det er NB tempen du leser av. har ikke hørt om noen nb som har tempsensor innebygget. det du leser av er mest sannsynlig en tempsensor nær nb som måler tempen i kabinettemperatur, og denne blir jo litt varmere når det ikke er noen nb vifte til å skape luftsirkulasjon rundt den. altså er det ikke nb chippen du leser av. Dette kan nok stemme det. Skal prøve å sette noe vifter rundt hk og sjekke hvordan tempen blir da. Så ikke for meg at SYStemp kunne være noe annet en NB temp Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Vil bare informere om at det ikke var NB temp som ble målt nei. Den har nå gått ned til ~21 grader. (Hadde tenkt å redigere min gamle post, men EDIT knappen har forsvunnet!!) Endret 21. januar 2005 av Cloud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå