J0ppe Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Skal ha meg nytt oppsett. CPU, HK (og skjermkort). Har en brikke twinmos twister pc 3200. Så trenger ikke ram. Så er spørsmålet om jeg jeg skal selge skjermkortet mitt å kjøpe pci-e? Driver litt med spill, mest cs (1,6) Ellers har jeg runda hl2 og source hadde jeg ikke helt sansen for. Spiller ikke noe veldig krevende greier som dere skjønner. Har litt lyst på Intel. Jeg har følgende spørsmål: Hva er forskjellen på soceket 775 og 478? Så hva burde jeg gjøre? Beholde skjermkort og kjøpe CPU og hk (maks 3300) Eller Selge skjermkort og kjøpe CPU, HK og Skjermkort(maks 4500) Kom med forslag til oppsett. - J0ppe Lenke til kommentar
hds Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Du sier du ikke spiller så krevende spill? Vil foreslå å kjøpe deg en RAM-brikke til og spare pengene til senere og kjøpe ny cpu og hk da ! Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) SKal kjøpe nytt nå, mitt gamle er solgt. hk, cpu og ram altså. Endret 20. januar 2005 av J0ppe Lenke til kommentar
hds Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 ok da vil jeg råde til å selge skjermkort, og oppsettet blir følgende. HK: MSI 915P Combo FR LINK CPU: Intel Pentium 4 530J 3.0 GHz Boxed LINK Skjermkort: Gainward GeForce 6600GT blabla LINK Totalt: 4669 <-- komplett NB: finnes billigere 6600GT kort, men dem var ikke på lager derfor jeg tok dette med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå