Sponis Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 thats it? hvordan konfigurer jeg den da? foreks: jeg vil bare ha mapnotes og klokke funksjon. Då må du kunne xml. Lenke til kommentar
nåvi Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Eller så laster du ned cosmos og deaktiverer det du ikke trenger. Testet Nurfed nå nettopp... var forsåvidt greit nok, bedre enn standard interface. Men jeg savnet konfigurasjonsmulighetene i Cosmos så nå er det inne igjen. Edit: Om dere vil ha Nurfed sin character status display sak (oppe i venstre hjørnet der) er det bare å kopiere inn Nurfed_PlayerFrame mappen til Interface mappen, så fungerer det med Cosmos også Endret 21. januar 2005 av nåvi Lenke til kommentar
-=Toasted=- Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Eller så laster du ned cosmos og deaktiverer det du ikke trenger.Testet Nurfed nå nettopp... var forsåvidt greit nok, bedre enn standard interface. Men jeg savnet konfigurasjonsmulighetene i Cosmos så nå er det inne igjen. takker det var det jeg ville vite.. hmm.. jaja da blir det vel cosmos da. Lenke til kommentar
purpledonkey Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 thats it? hvordan konfigurer jeg den da? foreks: jeg vil bare ha mapnotes og klokke funksjon. Då må du kunne xml. eh? trykk på addons-knappen nede i venstre hjørne når du er i character select. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Ja må si Cosmos er den jeg likte best, der hadde man så mange fler muligheter Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 ja, men hvis man opplever at man får drastisk lavere FPS med cosmos? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg merke ikke noe, kan hende at man får mindre fps men det er værtfall ikke merkbart her, kjører i 1280x1024 spec finner dere i profilen, har ikke vært under 30 fps enda og så lenge det ikke skjer så er jeg fornøyd uansett Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Cosmos har mye extra "junk". Mens nurfed har akkurat det du trenger og jeg vil anbefalle denne på det sterkeste.. du kan jo bare prøve flere da om du ikke er fornøyd med den første. Hvordan får man frem den baren med quest log, characer info osv med Nurfed? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 toxicman: hva med at chat text forsvinner? som /S, /W, general/LFG/trade kanaler? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 hva tenker du på mrlee? Vis du mener at texten fader bort etter en stund ja, men vis ikke så forklar litt nærmere hva du mener. En liten ting hvordan Binner jeg spells/attacks og sånt til taster på tastaturet? Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg gikk hvertfall grundig lei Cosmos og synes det er en av de dårligere UI moddene der ute. http://frodo.hiof.no/~deetee/inventory.avi Sånn ser min nåværende UI ut, litt kort film, men var bare for å vise den nye iventory baggen. UI kan lastes ned på samme sted http://frodo.hiof.no/~deetee/InterfaceXX.XX.XX.rar hvor XX er nyeste dato = nyeste build. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå