Nitrius Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Lurer på om det finnes noen nyttige programmer som kan brukes sammen med WoW uten at man risikere å bli banna eller lignende? Også kom jeg over dette: http://www.cosmosui.org/index.php Noen som vet hva det er? og har testa det? vis det kunne noen forklart hva det er og hva det gjør? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Denne "addonen" til WoW gjør at du kan endre brukergrensesnittet litt, få masse xtra nyttig og ikke nytting informasjon(utregnet tid til du går opp lvl osv :-P ) og sånne småting, veldig greit å ha synes nå jeg, mest for å få flere "bars" Lenke til kommentar
zvane Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Sjekk denne linken. Det burde vel avkrefte evt. mistanker du måtte ha om lovligheten ved programmet. Ein grei liten innføring er det og. Lenke til kommentar
Snipershot Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Dette er en UI mod ikke et program. De har lagt til mye nyttig på cosmos, noe av det jeg liker aller best er quest minion og sidebars Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Det var veldig nyttig dette programmet ja Men en ting, jeg greier ikke å registrere meg på Thottbot siden av en eller annen merkelig grunn, noen som vet hva det kan skyldes? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Har hørt om folk som sier at de får dårligere fps av å bruke Cosmos, og kan bekrefte dette.. Får ihvertfall hos meg en del dårligere fps og den feks joinet channels automatisk som resulterte i at jeg måtte leave channels hele veien Det endte med at jeg enkelt og greit lastet ned sidebars og et par andre nyttige ting Mye mindre unyttige ting nå Lenke til kommentar
haarod Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Har selv prøvd cosmos og det ble vanskeligere å logge inn. Hendte det ble helt rart når jeg logga inn, dobbelt opp av alt. F.eks var det 2 bilder av f.eks Power Word: Fortitude, o.l. Bruker nå gypsymod. Har dessverre ingen link her, men det holder å søke på google. Lenke til kommentar
riversen Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 CTmod er også en ganske grei sådan.. Husker ikke url, men søk på google.. Jeg tror den skal være en plass på World of War også.. Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Ingen ting som er bedre enn nurfed(Horde Retail PVP guild) sin UI www.nurfed.com ligger en link på hovedsiden. Lenke til kommentar
purpledonkey Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Bruker også nurfed UI. Anbefales. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Fikk MERKBART dårligere framerate etter å ha lagt inn Cosmos, så det røyk raskt ut igjen (P4 3ghz, 1gb ram, X700Pro gfx). Brukt FlexBar hittil, men finnes sikkert noe som gjør samme jobben enklere. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 nurfed er bedre enn cosmos sin vil dere si? hvem ville dere annbefalt meg å bruke? Eller noe annet som er bedre enn de igjen å? Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Cosmos har mye extra "junk". Mens nurfed har akkurat det du trenger og jeg vil anbefalle denne på det sterkeste.. du kan jo bare prøve flere da om du ikke er fornøyd med den første. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 disse addons, er de bare å installere? eller må man modde med XML filer og dill slik den UI mod guiden på wow forumet begynner med? jeg vil egentlig bare ha ett par ekstra knapper synlige, hva skal jeg gå for? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Nurfed var ganske grei, den har akkurat det du trenger ja, men klokka den går jo en time for fort også har den bare 12 timers, ikke 24 timers, er det mulig å ordne på det? Lenke til kommentar
-=Toasted=- Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 nurfed er sikkert supert.. bare et spørsmål: hvordan i helheim installerer man det?! en ting til.. jeg vil ha et program/mod/whatever sånn at jeg kan bruke mic og snakke med folk over wow. blir ofte litt hektisk og begynne og mase og skrive under kamper osv. Lenke til kommentar
nåvi Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 nurfed er sikkert supert.. bare et spørsmål: hvordan i helheim installerer man det?! en ting til.. jeg vil ha et program/mod/whatever sånn at jeg kan bruke mic og snakke med folk over wow. blir ofte litt hektisk og begynne og mase og skrive under kamper osv. Pakk ut zip fila og kopier mappene AddOns og FrameXML til Interface mappen i WoW katalogen din, der du har installert spillet altså. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 nurfed er sikkert supert.. bare et spørsmål: hvordan i helheim installerer man det?! en ting til.. jeg vil ha et program/mod/whatever sånn at jeg kan bruke mic og snakke med folk over wow. blir ofte litt hektisk og begynne og mase og skrive under kamper osv. Då må du bruke eit program som skype. Lenke til kommentar
-=Toasted=- Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 thats it? hvordan konfigurer jeg den da? foreks: jeg vil bare ha mapnotes og klokke funksjon. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) nurfed er sikkert supert.. bare et spørsmål: hvordan i helheim installerer man det?! Du pakker det opp og flytter hele Interface-mappen over i WoW-mappen din, vil jeg tro. Skal prøve Nurfed straks. Endret 21. januar 2005 av LarsC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå