howzer Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Ser at 410 har enkelte interessante forbedringer siden 300 bortsett fra flere megapixels, som lyd på filmer og forhåndsinnstillinger for ulike situasjoner. Er filmene fortsatt såpass små som 320x200 eller hva de er i 300? Hvordan fungerer forhåndsinstillingene for f.eks. "strand/sol", "inne", osv.? 300 har ikke disse innstillingene, dessverre. Er det flere muligheter for manuelle innstillinger i 410 bortsett fra dette? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Har ikke svar på dine spørsmål, annet enn at Olympus Mju-500 nå er lansert. Mju-410 har rukket å bli veldig umoderne på mange felt, så ta gjerne en titt på den nye modellen. Lenke til kommentar
geggy Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg har tenkt på et Mju-400 kamera, kanskje jeg skulle vurdere Mju-500 isteden, prøvde å se på Olympus sine sider men så det ikke der. Vet du mye det koster? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Rundt 3500 tror jeg. Ser at en viss nettbutikk venter den først i mars, mens vi har hatt den en stund allerede der jeg jobber. Så den har kommet. Her er foresten en link til kameraet: http://www.olympus.no/consumer/29_4778.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå