Choo Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hei Lurte på om noen vet hvordan kabel/program man trenger til og overføre mp3'r til Sony Ericsson k500i ifra PC, har DCU-11 kabel men ingen software. Noen som kan gi meg link til program? Og kan denne kabelen i det hele tatt brukes til slikt? mvh André. Lenke til kommentar
PoW Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Kom det ikke med en driver cd? I såfall finner du det på SE sin hjemmeside. Lenke til kommentar
Choo Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Jo, kom med en CD med en pdf fil der det sto internettadressen www.sony-ericsson.com -_-;; Men jeg finner ikke riktig program virker det som, finner bare et der jeg kan synkronisere telefonboken med mobilen, ingenting om å overføre MP3 fra data til mobiltelefon. mvh André. Lenke til kommentar
PoW Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Søk på google etter Bluetooth tools eller what ever. Du finner garantert noe. Jeg er tom for idèer. Lykke til. Lenke til kommentar
skibum Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Søk på google etter Bluetooth tools eller what ever.Du finner garantert noe. Jeg er tom for idèer. Lykke til. Bluetooth tools Det er vel ikke mulig med K500 i det at den ikke har bluetooth. Det enkleste kan vel være om du har ir port, og velger send filer til "navnet på telefonen" når du har linet den opp med pc på IR porten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå