StrongBad_ Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hva kan det komme av? Kan harddisken være litt på jordet? har mistanke om at den fikk litt hard medfart under frakten av pc'en.. Er andre grunner til at jeg får blåskjerm? pc'en er helt ny! detter skjer nesten 1 gang daglig Lenke til kommentar
Pels Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 hva står det på skjermen da? Litt mer info takk. Lenke til kommentar
StrongBad_ Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Det står bare masser av rare tegn og koder trur jeg.. er ikke en blå skjerm samme som alle andre a? skal sjekke neste gang den kommer, for det gjør den! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 eneste som er lik er at den er blå. Ellers så pleier det å stå STOP:00000x8 eller noe. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Når den koden kommer er det bare å søke på Google etter den. Lenke til kommentar
StrongBad_ Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 går det ann? Hva gjør jeg med den koden da? åssen ser denne koden ut? eksempel? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 når du får blåskjerm skriver du opp det som står på skjermen og søker på google? vanskelig ? hehe Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Har du installert nye drivere i det siste? Evt. lagt inn ny hardware? Jeg har klart å installere "feil" skjermdrivere på maskiner et par ganger, og har endt opp med blåskjerm... I så fall må du starte i Safe Mode, og avinstallere drivere / andre nye ting. Kirikiri Lenke til kommentar
StrongBad_ Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 Ganske sikker på at jeg har de nyeste drivere ja.. pc er helt ny og ikke lagt inn ny hardware.. Lenke til kommentar
tersvenn Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Du kan ikke være 100% sikker på at du har rette driverne inne selv om PC`n er splitter ny. Hva om butikken har gjort en tabbe under innstallasjonen. (Antar nu at du har skaffet PC`n hos en forhandler). Noe er jo åpenbart feil ikke sant. Snakk med de som har satt opp PC`n. Du har jo kjøpsgaranti skulle jeg tro. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 er ikke en blå skjerm samme som alle andre a? Hele poenget med 'blåskjermen' er at den viser hva som er feil. Ellers kunne den jo bare gitt beng i å liste opp det den gjør - ikke sant? Lenke til kommentar
StrongBad_ Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 tersvenn jeg fikk pc'en helt ren, ikke windows eller noe.. jeg har lastet ned alle drivere selv.. tror de er de nyeste. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg fikk ofte en feilmelding med 0x0000008E før... var når jeg reboota maskina riktignok, men det jeg gjorde da var å fjerne alle programmene som startet opp(Kjør og msconfig.exe), reboote og slå alle programmene på igjen, og så reboote. Da løste det seg hos meg ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå