Technetium Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Er en kar som vil selge meg en amd643500+ For 1200 og jeg synes dette var litt i det billigste laget og han sa han ikke viste om det var newcastle eller winchester han har brukt den i 4 måneder sier han burde jeg gamble og kjøpe den? får 6 måneder garanti fra han Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Ikke forhåndsbetal sier nå jeg.. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 i norge har man ikke lov til å selge noe uten garanti. så uansett hva slags garanti han gir deg, vil du sitte med garantien fra butikken han fikk den fra, som er 3 år elns? du burde vel uansett få lov til å teste den da, om det virkelig er det han sier det er, og om det ikke er noe feil med den Lenke til kommentar
Technetium Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Men er ikke det som er problemet lurer han meg får han svi Big Time men er det riskey og kjøpe en amd64 3500 brukt? kan den ha blitt kjørt hardt? for noe vis han sier han ikke vet om det er winchester eller newcaste og ikke har klokket.. Lenke til kommentar
Technetium Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Ja kan høre med han om jeg kan få prøve den men poenget er har ikke Hk enda eller :S Men skal høre Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Tror nok ikke det er winchester da tilgjengeligheten på 3500+ ikke er så veldig god fortsatt. Rett meg om jeg tar feil Lenke til kommentar
Technetium Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 om det er winchester eller newcastle bryr meg ikke stort skal ikke overklokke allverden eller men virker som en god pris Lenke til kommentar
horebore Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 i norge har man ikke lov til å selge noe uten garanti. så uansett hva slags garanti han gir deg, vil du sitte med garantien fra butikken han fikk den fra, som er 3 år elns? det er jo bare tull. reklamasjonsrett derimot, det har du hvis du får kvittering med. Lenke til kommentar
Technetium Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Han sa at han hadde fått en god pris på en Fx-55 Derfor solgte han den billig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå